Decydując się na wydrukowanie projektu musimy wiedzieć, jak odpowiednio przygotować plik. Tylko w ten sposób jego zawartość zostanie estetycznie umieszczona na danym materiale i posłuży jako atrakcyjny banner, szyld lub ulotka. Rozszerzenie pliku Większość punktów...
Blog
Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu
Reklama, jako najbardziej istotny element promocji produktu lub firmy, otacza nas dzisiaj z każdej strony. W przestrzeni miejskiej spotykamy na przykład kasetony. To elementy, które dekorują, wskazują, a do tego są stosunkowo tanie oraz dostępne w wielorakich...
Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy
Car wrapping to ciekawy sposób na zmianę wyglądu samochodu. Wykorzystuje się tu specjalną folię w dowolnym kolorze lub dającą określony efekt wizualny - jest to bardzo interesujący sposób na odmianę wizerunku firmowej floty. Nie musimy przy tym stawiać na całkowitą...
Rodzaje reklamy outdoorowej
Reklama outdoorowa króluje w miejskiej przestrzeni. To wielkoformatowe billboardy przy ruchliwych trasach, plakaty zawieszane na słupach, mieniące się neonami światła uliczne. Formy reklamy zewnętrznej są różne, podobnie jak jej cele. Niekiedy reklama przekazuje...
Kalendarze firmowe, czyli ważny element reklamy
Kalendarze często występują jako nośniki reklamy i bardzo dobrze sprawdzają się w tej roli. Kalendarz to w końcu element, który towarzyszy naszym potencjalnym klientom na co dzień. Umieszczony w przestrzeni kuchni lub jadalni, a także chociażby w biurze, jest stałym,...
Zalety outdooru
Reklama zewnętrzna, nazywana także outdoorową, jest obecna w przestrzeni publicznej od wielu lat. Możliwości obecnych czasów sprawiają, że rozwija się ona w znacznym tempie i w różnych kierunkach. Tym samym reklama outdoorowa nie jest jedynie jednostronnym przekazem...
Czym jest mapping?
Reklama zewnętrzna to przede wszystkim wielkopowierzchniowe środki przekazu, jakimi są znane nam tablice na budynkach czy billboardy przy autostradzie. Coraz więcej marek sięga jednak po nowoczesne i niestandardowe formy reklamy outdoorowej. Mapping jest…
Jak dobrze wyretuszować zdjęcie?
Zdjęcia wykonane nawet najlepszymi aparatami czasem potrzebują poprawek, ponieważ nie wychodzą idealnie. Możemy uchwycić niepotrzebny obiekt czy przypadkową osobę, która nie powinna znaleźć się znaleźć w kadrze. Częstymi przypadkami są również zdjęcia nieostre, źle...
ATL a BTL – różnice
Przyjęło się, że działania marketingowe można podzielić na dwie grupy: ATL (ang. above the line) oraz BTL (ang. below the line). Dynamiczne otoczenie biznesowe oraz zastosowanie coraz to nowych technologii sprawia, że kiedyś ustalone granice ulegają zatarciu. Niemniej...









