Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Blog

Home » Blog » Strona 10
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors
Jak przygotować projekt do druku?

Jak przygotować projekt do druku?

Decydując się na wydrukowanie projektu musimy wiedzieć, jak odpowiednio przygotować plik. Tylko w ten sposób jego zawartość zostanie estetycznie umieszczona na danym materiale i posłuży jako atrakcyjny banner, szyld lub ulotka. Rozszerzenie pliku Większość punktów...

Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu

Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu

Reklama, jako najbardziej istotny element promocji produktu lub firmy, otacza nas dzisiaj z każdej strony. W przestrzeni miejskiej spotykamy na przykład kasetony. To elementy, które dekorują, wskazują, a do tego są stosunkowo tanie oraz dostępne w wielorakich...

Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy

Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy

Car wrapping to ciekawy sposób na zmianę wyglądu samochodu. Wykorzystuje się tu specjalną folię w dowolnym kolorze lub dającą określony efekt wizualny - jest to bardzo interesujący sposób na odmianę wizerunku firmowej floty. Nie musimy przy tym stawiać na całkowitą...

Rodzaje reklamy outdoorowej

Rodzaje reklamy outdoorowej

Reklama outdoorowa króluje w miejskiej przestrzeni. To wielkoformatowe billboardy przy ruchliwych trasach, plakaty zawieszane na słupach, mieniące się neonami światła uliczne. Formy reklamy zewnętrznej są różne, podobnie jak jej cele. Niekiedy reklama przekazuje...

Kalendarze firmowe, czyli ważny element reklamy

Kalendarze firmowe, czyli ważny element reklamy

Kalendarze często występują jako nośniki reklamy i bardzo dobrze sprawdzają się w tej roli. Kalendarz to w końcu element, który towarzyszy naszym potencjalnym klientom na co dzień. Umieszczony w przestrzeni kuchni lub jadalni, a także chociażby w biurze, jest stałym,...

Zalety outdooru

Zalety outdooru

Reklama zewnętrzna, nazywana także outdoorową, jest obecna w przestrzeni publicznej od wielu lat. Możliwości obecnych czasów sprawiają, że rozwija się ona w znacznym tempie i w różnych kierunkach. Tym samym reklama outdoorowa nie jest jedynie jednostronnym przekazem...

Czym jest mapping?

Czym jest mapping?

Reklama zewnętrzna to przede wszystkim wielkopowierzchniowe środki przekazu, jakimi są znane nam tablice na budynkach czy billboardy przy autostradzie. Coraz więcej marek sięga jednak po nowoczesne i niestandardowe formy reklamy outdoorowej. Mapping jest…

Jak dobrze wyretuszować zdjęcie?

Jak dobrze wyretuszować zdjęcie?

Zdjęcia wykonane nawet najlepszymi aparatami czasem potrzebują poprawek, ponieważ nie wychodzą idealnie. Możemy uchwycić niepotrzebny obiekt czy przypadkową osobę, która nie powinna znaleźć się znaleźć w kadrze. Częstymi przypadkami są również zdjęcia nieostre, źle...

ATL a BTL – różnice

ATL a BTL – różnice

Przyjęło się, że działania marketingowe można podzielić na dwie grupy: ATL (ang. above the line) oraz BTL (ang. below the line). Dynamiczne otoczenie biznesowe oraz zastosowanie coraz to nowych technologii sprawia, że kiedyś ustalone granice ulegają zatarciu. Niemniej...