biuro@totalnareklama.pl
882 921 041, 505 439 624

Artykuły

26
Mar

Cechy charakterystyczne druku offsetowego

Offset już dawno wyprzedził druk cyfrowy w rankingu najpopularniejszych technik drukarskich. Druk offsetowy jest odmianą druku płaskiego, w której grafikę przenosi się z płaskiej formy na materiał za pomocą cylindra pokrytego gumą offsetową. Read more

23
Mar

Co to jest sitodruk?

Sitodruk, druk sitowy, serigrafia – to określenia na technikę druku, która polega na przetłaczaniu farby przez formę drukową przypominającą szablon. Read more

18
Mar

Jak zaprojektować idealny logotyp?

Przyciągający wzrok, kreatywny, a do tego prosty, praktyczny i łatwy do zapamiętania – warunków, jakie musi spełnić idealny logotyp, jest sporo i małe szanse na to, że zdołamy spełnić je wszystkie. Przy tworzeniu logotypów skupiamy się więc na tych, którzy dla każdej firmy są najważniejsi, czyli na jej klientach. Read more

16
Mar

Na co zwrócić uwagę projektując ulotki?

Spacer po centrum miasta nie obejdzie się bez otrzymania przynajmniej kilku z nich. Wypełniane są nimi nasze skrzynki pocztowe. Ich stosy widzimy również w sklepach, restauracjach, muzeach i wielu innych miejscach. Czasami znajdujemy je nawet na wycieraczce. Chodzi oczywiście o ulotki, których popularność nie maleje. Read more

14
Mar

Projektowanie graficzne – nadruki na tekstyliach

Nadruk na koszulce to nie tylko przeniesienie grafiki z ekranu komputera na materiał, ale również profesjonalne doradztwo w tym zakresie. Dlatego należy zdecydować się na ofertę firmy, która wie, jak dopasować efekt finalny do wymagań zlecającego. Read more

14
Mar

Czym zajmuje się poligrafia?

Poligrafia zajmuje się wytwarzaniem druku. Taka definicja to jednak zbyt duże uproszczenie dla dziedziny, która w tym wieku będzie obchodzić swoje sześćsetlecie. Na przestrzeni tego czasu doszło w niej do wielu poważnych, wartych uwzględnienia zmian. Read more

11
Mar

Co oznaczają skróty RGB oraz CMYK?

Barwy są wyświetlane na monitorze za pomocą różnych systemów kolorystycznych. Najczęściej wykorzystywane są przestrzenie kolorów takie jak RGB oraz CMYK. Wybór jednego z nich ma bardzo duże znaczenie dla efektu finalnego, czyli wydruku, a dokładniej rzecz ujmując nasycenia jego barw. Czym innym jest bowiem czarne tło monitora, Read more

9
Mar

Jak przygotować projekt do druku?

Decydując się na wydrukowanie projektu musimy wiedzieć, jak odpowiednio przygotować plik. Tylko w ten sposób jego zawartość zostanie estetycznie umieszczona na danym materiale i posłuży jako atrakcyjny banner, szyld lub ulotka. Read more

7
Mar

Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu

Reklama, jako najbardziej istotny element promocji produktu lub firmy, otacza nas dzisiaj z każdej strony. W przestrzeni miejskiej spotykamy na przykład kasetony. To elementy, które dekorują, wskazują, a do tego są stosunkowo tanie oraz dostępne w wielorakich miejscach. Sprawdzają się głównie jako szyldy, które wskażą potencjalnemu klientowi (najczęściej przechodniowi) drogę do naszej firmy. Read more

5
Mar

Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy

Car wrapping to ciekawy sposób na zmianę wyglądu samochodu. Wykorzystuje się tu specjalną folię w dowolnym kolorze lub dającą określony efekt wizualny – jest to bardzo interesujący sposób na odmianę wizerunku firmowej floty. Nie musimy przy tym stawiać na całkowitą zmianę kolorystyki – car wrapping służy również do nakładania pojedynczych grafik, takich jak na przykład logo. Read more