Opinie o Nas

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne więc aby wyróżniał się wśród tysiąca innych reklam. W jaki sposób przygotować roll-up na targi reklamowe? Na to pytanie odpowiemy

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry pomysł? Tańszym i szybszym sposobem jest nałożenie na pojazd folii, którą w każdym momencie można usunąć. Ostatnimi

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do stylu życia kierowcy i roli jego pojazdu. Jaki odcień folii do przyciemniania szyb sprawdzi się w Twoim aucie? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz

Oklejanie pojazdów przywraca im atrakcyjny wygląd. Jest to dobre rozwiązanie, gdy dojdzie do uszkodzeń mechanicznych lakieru lub karoseria zaczyna blaknąć. Odświeżenie auta znacząco pomaga w negocjowaniu wyższej ceny – ładne i zadbane samochody są więcej warte oraz przyciągają potencjalnych nabywców. Jakie funkcje pełni folia? Aplikacja specjalnej folii na powierzchni samochodu pozwala nie tylko na szybką zmianę jego koloru, ale również świetnie sprawdza się

Marketing to bardzo ważny aspekt rozwoju firmy, który ułatwia komunikację z potencjalnymi nowymi klientami. Samochody dostawcze to świetny nośnik reklamy Twojego przedsiębiorstwa - w czasie jazdy pojawiają się przed tysiącami ludzi. Jednak jaka reklama sprawdzi się w tym przypadku najlepiej – duża czy mniejsza? Na to pytanie spróbujemy odpowiedzieć w poniższym artykule. Jaki rozmiar reklamy sprawdzi się na samochodzie dostawczym? Reklama na samochodzie

Istnieje wiele metod zwiększających jakość i wytrzymałość wydruków. Do jednych z najczęściej wybieranych należy laminowanie. Czym charakteryzuje się ta metoda wykańczania, a także kiedy warto ją stosować? Laminowanie - w jakim celu? Laminat nawet ze zwykłej kartki papieru czyni wydruk odporny na uszkodzenia, plamy, rozdarcie, a także utratę koloru. Dzięki temu można zabezpieczyć go również przed blaknięciem. Poza tym laminowanie niesie ze

Jeśli jesteś właścicielem firmy transportowej, Twoje samochody dostawcze to "żywa reklama". Gdzie najlepiej ją umieścić – na ciągniku siodłowym czy na naczepie? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule. Ciągnik siodłowy czy naczepa – gdzie umieścić reklamę firmy transportowej Twój samochód dostawczy przemierza codziennie duże odległości, dostrzega go więc na drodze wiele osób. Dlatego ważne jest, aby potencjalną reklamę umieścić

Folia samochodowa to szybki i niedrogi sposób na metamorfozę samochodu. Jest procesem całkowicie odwracalnym, dlatego nie musisz się obawiać o gwarancję, czy powrót do oryginalnego koloru samochodu w przypadku sprzedaży. W jaki sposób łatwo usunąć folię z samochodu? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule. Jak przebiega proces zdejmowania folii? Jeżeli Twój samochód oklejony był folią dobrej jakości, zdjęcie jej nie powinno

Czy Ty również zdecydowałeś się na zakup nowego auta podczas zimowych wyprzedaży? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, z pewnością wyjechałeś z salonu samochodem wyposażonym w 4 czujniki parkowania, podgrzewane siedzenia i 6 podstawek na napoje. Jednak przyszło lato, a wraz z nim wysokie temperatury. Czy tak jak inni, również zapomniałeś o wybraniu auta z przyciemnianymi szybami? Z tego artykułu dowiesz się, jak

Jaki stojak na ulotki wybrać do firmy i gdzie go ustawić? O skuteczności reklamy decyduje nie tylko jej dostosowanie do grupy odbiorców, ale również sposób dystrybucji. Jednymi z najczęściej wybieranych materiałów promocyjnych są ulotki.  Firma chcąca skorzystać z tej formy reklamy powinna przede wszystkim zlecić jej projekt doświadczonej agencji lub grafikowi. Kolejnym krokiem jest wybór miejsca, w którym chce się przeprowadzić akcję