biuro@totalnareklama.pl
882 921 041, 505 439 624

Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy

Car wrapping to ciekawy sposób na zmianę wyglądu samochodu. Wykorzystuje się tu specjalną folię w dowolnym kolorze lub dającą określony efekt wizualny – jest to bardzo interesujący sposób na odmianę wizerunku firmowej floty. Nie musimy przy tym stawiać na całkowitą zmianę kolorystyki – car wrapping służy również do nakładania pojedynczych grafik, takich jak na przykład logo.

Sposób na wyróżnienie się

Folia do oklejania samochodu daje możliwość uzyskania różnorodnych efektów. Dla zrobienia jeszcze większego wrażenia warto pokusić się o efekt specjalny. Folia przypominająca powierzchnię chromowaną, polerowaną, a nawet puszystą – w wyborze techniki car wrappingu ogranicza nas jedynie nasza własna wyobraźnia. Ten sposób całkowitej odmiany samochodu jest w Polsce nadal mało znany. To kolejny fakt, który zwiększa szanse na wyróżnienie naszej firmy na tle konkurencji.

Stosowanie reklam okresowych

Folia stosowana do car wrappingu może być również dobrana ze względu na czas, przez jaki obowiązywać ma chociażby dana promocja, reklamowana właśnie poprzez tymczasową dekorację samochodu. Gdy oferta firmy jest ograniczona w czasie, warto jest wybrać folię monomeryczną. Natomiast dla nadruków takich jak np. logo czy stała kolorystyka firmy, należy wybrać bardziej trwałą folię, np. wylewaną. Dobrze wypełni ona również przestrzenie nierównej powierzchni.

Nie tylko reklama, ale również ochrona

Firma wykorzystująca całą flotę, czyli np. przedsiębiorstwo z branży kurierskiej, poważnie podchodzi do sposobu eksploatacji pojazdów, w tym także dbania o ich dobry wygląd. Tutaj car wrapping działa na dwa sposoby – zapewnia nie tyko atrakcyjny wygląd, ale również chroni lakier samochodu przed działaniem błota, kamieni, słońca oraz soli. Powierzchnia samochodu będzie tez bardziej odporna na mycie, stosowanie środków chemicznych oraz szczotkowanie.

Zachowanie jednolitego wizerunku

Dla uzyskania dobrego efektu związanego z identyfikacją wizualną firmy musimy stosować jednolitą kolorystykę oraz grafikę dosłownie wszędzie. Dotyczy to również firmowych pojazdów – warto korzystać z każdego możliwego nośnika reklamy. Stosując car wrapping możemy nadać pojazdowi pożądanego koloru lub designu w prosty sposób, a do tego wyróżnić się na tle konkurencji.

Comments are closed.

https://app.rodobox.io/rodobox.js?key=01b158d985cca8f7d03edd18857b49b323581592