Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 882 921 041

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Roll-up – na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Nikogo nie zaskoczy fakt, że roll-upy to jedna z ciekawszych form promocji. Odznacza się tym, że można wykorzystywać ją w różnych miejscach i na różne okazje. Ma formę planszy umieszczonej na stojaku, różne wymiary, modele……
Home » Artykuły » Roll-up – na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Roll-up – na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Nikogo nie zaskoczy fakt, że roll-upy to jedna z ciekawszych form promocji. Odznacza się tym, że można wykorzystywać ją w różnych miejscach i na różne okazje. Ma formę planszy umieszczonej na stojaku, różne wymiary, modele… No właśnie – jak dokonać wyboru odpowiedniego z nich? O tym w niniejszym tekście!

Rozmiar reklamy

  • Należy przede wszystkim zastanowić się nad szerokością i wysokością planszy.
  • Standardowo szerokość roll-upów mieści się w zakresie od 85 do 100 centymetrów.
  • Takie modele są łatwe w przenoszeniu, a do tego mogą być rozkładane przez jedną osobę.
  • Roll-up o szerokości wynoszącej 150 centymetrów sprawdzi się wtedy, gdy chcemy wyróżnić ofertę przedsiębiorstwa. Poleca się wykorzystać go do organizacji stanowiska firmy podczas wydarzenia branżowego. W ten sposób można mieć pewność co do tego, że uczestnicy eventu zwrócą uwagę na daną ofertę.

Roll-upy w różnym wydaniu

Zamawiający mają do wyboru rozmaite modele roll-upów. Wśród nich znajdują się stojaki w wersji standardowej lub premium. Wybór odpowiedniej opcji zależy od oczekiwanego efektu i budżetu klienta. Standardowe stojaki odznaczają się atrakcyjną ceną. Te w wersji premium są z kolei trwalsze i robią lepsze wrażenie na potencjalnych odbiorcach. Należy koniecznie zwrócić uwagę na to, ile waży roll-up, jako że od tego zależy jego stabilność. Za najbardziej uniwersalne uznaje się również roll-upy w wersji dwustronnej. Pozwalają one dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

O czym należy koniecznie pamiętać?

Projekt graficzny roll-upu powinien być odpowiednio zaplanowany. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jego przejrzystość oraz atrakcyjność pod względem wizualnym. Powinien zawierać elementy, które przekonają potencjalnego klienta do skorzystania z oferty danej firmy. Do stworzenia roll-upu warto wykorzystać kolorystykę nawiązującą do identyfikacji wizualnej danej firmy. W ten sposób wzmacnia się wizerunek przedsiębiorstwa w podświadomości odbiorców. Stworzenie takiej reklamy powinno się także powierzyć ekspertom w tej dziedzinie. Konieczna jest współpraca z drukarnią lub agencją marketingową, która ma wieloletnie doświadczenie w swojej branży. Doradzi w kwestii wyboru odpowiedniej techniki druku oraz podłoża. W ten sposób można mieć pewność, że efekt spełni oczekiwania zamawiającego.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...