Opinie o Nas

Blog

Artykuły Roll-up na targi – jak go przygotować?
W jaki sposób przygotować roll-up na targi reklamowe? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym artykule na blogu

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko “nieważnym tłem”.

Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne więc aby wyróżniał się wśród tysiąca innych reklam. W jaki sposób przygotować roll-up na targi reklamowe? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule.

Jak przygotować roll-up na targi?

Roll-up, tak samo jak inne reklamy, pełni rolę wizytówki. Musisz go więc zaprojektować tak, aby przedstawiał wizję Twojej firmy. Ważna jest także kolorystyka. Roll-up powinien być w barwach logo, dzięki czemu Twoje stanowisko, jak i sama firma, lepiej zapadną w pamięć potencjalnym klientom. Wybierając projekt, postaw na minimalizm. Roll-up ma być miły dla oka, dlatego wybór zbyt wielu “gryzących się” kolorów może zrobić złe wrażenie na odbiorcach. Za to dobrze skomponowane kolory, w dobrym kontraście, z pewnością zostaną zapamiętane.

Tworząc projekt, pamiętaj również o umieszczeniu swojego logo w widocznym miejscu, najlepiej na samej górze, tak aby Twój odbiorca od razu wiedział, z jaką firmą ma do czynienia. Ważna jest także kompozycja tekstu, który najlepiej umieszczać od góry do dołu, lub lewej strony do prawej, tak aby klient mógł odczytać go bez dyskomfortu. Chaotycznie rozłożony tekst może zniechęcać do przeczytania go do końca.

Jeśli już decydujesz się na roll-up, to zadbaj o jego solidne wykonanie (między innymi stawiając na druk dobrej jakości). W ten sposób będzie on wyglądał profesjonalnie, a co za tym idzie, zrobi lepsze wrażenie na Twoim odbiorcy.

Gdzie umieścić roll-up?

Aby Twój roll-up spełniał swoje zadanie w 100%, ważne jest umieszczenie go w strategicznym miejscu. Gdzie najlepiej go ustawić? Najlepiej w miejscu o największym natężeniu ruchu klientów. Dobrym wyborem będą więc:

  • okolice drzwi wejściowych, czy wejść na sale konferencyjne, gdzie zostanie dostrzeżony przez największą liczbę odbiorców;
  • dobrze również umieścić go także przy samym stoisku, aby od razu było wiadomo, do kogo ono należy.

Znajdziesz wiele miejsc oferujących tanie drukowanie roll-upów  w Warszawie

Pamiętaj jednak, że reklama to Twoja wizytówka i lepiej na niej nie oszczędzać. Wybierz więc profesjonalny punkt, oferujący dobrej jakości usługi. Na dłuższą metę jest to dużo bardziej opłacalne.