Nikogo nie zaskoczy fakt, że roll-upy to jedna z ciekawszych form promocji. Odznacza się tym, że można wykorzystywać ją w różnych miejscach i na różne okazje. Ma formę planszy umieszczonej na stojaku, różne wymiary, modele… No właśnie – jak dokonać wyboru odpowiedniego z nich? O tym w niniejszym tekście!
Rozmiar reklamy
- Należy przede wszystkim zastanowić się nad szerokością i wysokością planszy.
- Standardowo szerokość roll-upów mieści się w zakresie od 85 do 100 centymetrów.
- Takie modele są łatwe w przenoszeniu, a do tego mogą być rozkładane przez jedną osobę.
- Roll-up o szerokości wynoszącej 150 centymetrów sprawdzi się wtedy, gdy chcemy wyróżnić ofertę przedsiębiorstwa. Poleca się wykorzystać go do organizacji stanowiska firmy podczas wydarzenia branżowego. W ten sposób można mieć pewność co do tego, że uczestnicy eventu zwrócą uwagę na daną ofertę.
Roll-upy w różnym wydaniu
Zamawiający mają do wyboru rozmaite modele roll-upów. Wśród nich znajdują się stojaki w wersji standardowej lub premium. Wybór odpowiedniej opcji zależy od oczekiwanego efektu i budżetu klienta. Standardowe stojaki odznaczają się atrakcyjną ceną. Te w wersji premium są z kolei trwalsze i robią lepsze wrażenie na potencjalnych odbiorcach. Należy koniecznie zwrócić uwagę na to, ile waży roll-up, jako że od tego zależy jego stabilność. Za najbardziej uniwersalne uznaje się również roll-upy w wersji dwustronnej. Pozwalają one dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
O czym należy koniecznie pamiętać?
Projekt graficzny roll-upu powinien być odpowiednio zaplanowany. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jego przejrzystość oraz atrakcyjność pod względem wizualnym. Powinien zawierać elementy, które przekonają potencjalnego klienta do skorzystania z oferty danej firmy. Do stworzenia roll-upu warto wykorzystać kolorystykę nawiązującą do identyfikacji wizualnej danej firmy. W ten sposób wzmacnia się wizerunek przedsiębiorstwa w podświadomości odbiorców. Stworzenie takiej reklamy powinno się także powierzyć ekspertom w tej dziedzinie. Konieczna jest współpraca z drukarnią lub agencją marketingową, która ma wieloletnie doświadczenie w swojej branży. Doradzi w kwestii wyboru odpowiedniej techniki druku oraz podłoża. W ten sposób można mieć pewność, że efekt spełni oczekiwania zamawiającego.