O profesjonalizmie firmy świadczyć może kilka elementów: aparycja i przyjazne nastawienie zarządu i pracowników, dokładność wykonywania powierzonej pracy oraz dbałość o szczegóły, na przykład gadżety reklamowe.
Do najpopularniejszych materiałów reklamowych należą teczki. Są stosunkowo tanie, ale stanowią świetne wykończenie oferty, którą przekazuje się kontrahentowi. Wewnątrz teczki można umieścić ulotki, foldery, katalogi oraz wizytówkę, na którą często robi się specjalne przecięcie, by całość prezentowała się jeszcze lepiej.
Bardzo ważnym elementem dbania o wizerunek firmy jest odpowiednie zaprojektowanie i wydrukowanie teczek. Istotną kwestię stanowi wybór formatu. Powinien być dostosowany do wielkości materiałów reklamowych, które będą przekazywane. Standardowo używa się rozmiaru mieszczącego format A4. Warto, żeby wygląd teczki korespondował z kolorystyką innych gadżetów reklamowych. Najlepszą możliwością jest stosowanie jednego, przemyślanego i dobrze wykonanego projektu na wszystkich materiałach reklamowych. Dzięki temu uniknie się problemów przy ewentualnym dodruku. Równie ważny jest dobór papieru, z którego wykonana będzie teczka oraz wykończenia – całość można pokryć folią błyszczącą lub matową. Użycie lakieru punktowego umożliwi natomiast wyeksponowanie najważniejszych elementów, przykład logo firmy. Dodatkowo można przemyśleć zaopatrzenie teczek w gumkę. Będzie pomocna, jeśli mamy zamiar przechowywać wewnątrz sporo dokumentów.
Cena za wykonanie zależy od wielu czynników: przede wszystkim rodzaju i wielkości teczek, ich dodatkowych elementów (nacięcia na wizytówkę, zamykanie na gumkę) oraz wielkości zamówienia.