Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Potykacz reklamowy – jaki model wybrać na swoją reklamę?

Mianem potykacza reklamowego określa się charakterystyczny nośnik reklamowy złożony z dwóch płyt połączonych ze sobą na grzbiecie. W ten sposób tworzą one ostro zakończoną piramidkę, którą można umieszczać w różnych miejscach, zarówno na zewnątrz, jak…
Home » Artykuły » Potykacz reklamowy – jaki model wybrać na swoją reklamę?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Potykacz reklamowy – jaki model wybrać na swoją reklamę?

Mianem potykacza reklamowego określa się charakterystyczny nośnik reklamowy złożony z dwóch płyt połączonych ze sobą na grzbiecie. W ten sposób tworzą one ostro zakończoną piramidkę, którą można umieszczać w różnych miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Są jedną z najczęściej wybieranych formy reklamy. Jak dopasować je do promocji swojej firmy?

Dlaczego warto korzystać z potykaczy?

Ten rodzaj reklamy skutecznie przykuwa uwagę potencjalnych klientów, dlatego tak często umieszcza się go tuż przed wejściem do sklepu czy restauracji. Potykacze pełnią również funkcję informacyjną – przekazują klientom informacje o trwającej promocji lub też uwypuklają inne korzyści ze skorzystania z oferty danego przedsiębiorstwa. Są dość uniwersalne, ponieważ wykonuje się je z materiałów odpornych na uszkodzenia. W ten sposób można je wykorzystać jako reklamę typu indoor i outdoor.

Jak wybrać odpowiedni potykacz?

Należy przede wszystkim dokonać wyboru pomiędzy modelem jednostronnym lub dwustronnym. Ten drugi jest bardziej uniwersalny, a także pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Modele jednostronne należy wybierać jedynie wtedy, gdy chcemy umieścić potykacz tuż przy ścianie. Do tego powinien być zabezpieczony przed działaniem szkodliwych czynników, zwłaszcza jeśli ma znajdować się na zewnątrz. W miejscach narażonych na działanie silnych wiatrów warto zdecydować się na potykacze ze specjalną podstawą, którą wypełnia się wodą. W ten sposób nośnik reklamowy zachowuje stabilność nawet przy silnych podmuchach. Obecnie na rynku można spotkać modele wykonane z materiałów charakteryzujących się dobrą wytrzymałością, takich jak aluminium, wysokogatunkowe PCV czy różnego rodzaju metale.

Jak zaprojektować reklamę umieszczoną na potykaczu?

Grafika przedstawiona za pomocą potykacza powinna być dobrze widoczna nawet z dużej odległości. Dlatego komunikat powinien zawierać przede wszystkim wyraźne elementy. Warto umieścić charakterystyczne, chwytliwe hasło. Do tego należy koniecznie skorzystać z kolorów zgodnych z identyfikacją wizualną danej firmy. Wzmocni to siłę przekazu reklamowego, a także utrwali wizerunek firmy w podświadomości odbiorców. W razie wątpliwości można zawsze skorzystać z doradztwa ekspertów w dziedzinie tworzenia tego rodzaju reklam.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...