Opinie o Nas

Blog

Artykuły Banery, czyli reklama w wielkim mieście

Banery, czyli reklama w wielkim mieście

Nieodłącznym elementem każdego miejskiego krajobrazu są banery reklamowe. To jedna z najchętniej wykorzystywanych form promocji. Jej popularność nie maleje, co świadczy o skuteczności tego rodzaju działań. O czym warto więc pamiętać, decydując się na umieszczenie banerów w wielkim mieście? Przedstawiamy zalety tego rozwiązania oraz wskazówki, jak zwiększyć skuteczność przekazu reklamowego.

Daj się zauważyć

Głównym atutem banerów jest ich format. Wielkopowierzchniowa reklama daje marce pewność, że zostanie ona zauważona. Co więcej, potencjalne grono odbiorców będzie liczone nie w setkach, ale w dziesiątkach tysięcy osób, jeśli tylko reklama zostanie umieszczona w widocznym miejscu, na przykład w centrum miasta.  Banery zapewnią działaniom marketingowym skuteczność również wtedy, gdy są zlokalizowane przy autostradach o dużym natężeniu ruchu. Należy pamiętać, że w przypadku banera odpowiednie umieszczenie odgrywa tak samo istotną rolę jak projekt graficzny reklamy.

Pomóż się odnaleźć

Banery są stosowane jako swego rodzaju nawigacja, która wskazuje klientom, jak dotrzeć do siedziby firmy. Takie wykorzystanie tej formy reklamy jest szczególnie częste wśród osób prowadzących restauracje, hotele, parki zabaw i rozrywki, a także wszelkie inne formy działalności, która wymaga obecności odbiorców w określonym miejscu. W projekcie graficznym należy wówczas zmieścić adres siedziby, odległość dzielącą kierowcę od wskazanego miejsca a także kierunek jazdy.  Warto brać przykład z sieci fast-foodowych, które zachęcają kierowców do zjazdu w daną ulicę, na przykład poprzez pokazanie na banerze „smakowitego” zdjęcia swoich produktów.

Jak zaprojektować skuteczny baner reklamowy?

Stworzenie banera, który rzeczywiście przyciągnie klientów, nie jest łatwym zadaniem. Musimy pamiętać przede wszystkim o tym, że odbiorcy mają ograniczony czas na zapoznanie się z treścią reklamy, dlatego hasło musi być zwięzłe, a jednocześnie zawierać maksimum treści. Należy umieścić w nim pewną obietnicę, zachętę lub bezpośrednio pokazać klientowi korzyść, jaka wynika z wyboru oferty danego przedsiębiorstwa. Dobierając kolory do projektu graficznego, trzeba pamiętać o umiarze, a jednocześnie zadbać o to, aby wyróżniał się on na tle innych reklam. Chcąc utrwalić wizerunek marki w podświadomości klientów, poleca się w wykorzystanie barw zgodnych z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. Jednocześnie wygląd reklamy musi być dopasowany do architektury wokół, zwłaszcza jeśli znajduje się ona w centrum miasta. W Totalnej Reklamie wiemy, jak tworzyć banery, które Twoi klienci zapamiętają na długo. Skontaktuj się z nami i razem przygotujmy materiał, z którego będziesz dumny!