Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Laminowanie – metoda zwiększenia trwałości reklamy

Żeby reklama przyciągała odbiorcę, musi prezentować się atrakcyjnie. Jednym ze sposobów zabezpieczania wydruków jest laminowanie. Poleca się je do reklam w różnym formacie. Czym jest laminowanie? Ta technika zabezpieczania powierzchni polega na umieszczeniu dodatkowej warstwy zabezpieczenia,…
Home » Artykuły » Laminowanie – metoda zwiększenia trwałości reklamy
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Laminowanie – metoda zwiększenia trwałości reklamy

Żeby reklama przyciągała odbiorcę, musi prezentować się atrakcyjnie. Jednym ze sposobów zabezpieczania wydruków jest laminowanie. Poleca się je do reklam w różnym formacie.

Czym jest laminowanie?

Ta technika zabezpieczania powierzchni polega na umieszczeniu dodatkowej warstwy zabezpieczenia, która składa się z przezroczystej folii. Podczas procesu najważniejsza jest precyzja. Folia nie powinna być pognieciona ani pomarszczona – efekt może być wówczas mało estetyczny. Ten sposób zabezpieczenia można stosować do reklam naniesionych na różne podłoża: od standów po reklamę na podłodze.

Dlaczego warto z niego skorzystać?

Warstwa folii sprawia, że nośnik reklamowy jest odporny na szkodliwe czynniki. Dotyczy to w szczególności czynników pogodowych, takich jak wysoki poziom wilgoci czy promieniowanie słoneczne. Dlatego też laminowanie jest często wręcz niezbędne do zapewnienia estetycznego wyglądu reklamie outdoorowej. Poza tym laminowanie ułatwia czyszczenie danej powierzchni. Jeśli zatem umieszczamy reklamę tam, gdzie jest ona narażona na kaprysy pogody lub w miejscu o dużym natężeniu ruchu, to koniecznie powinniśmy zadbać o wybór właściwej metody ochrony. Laminat pomaga uzyskać ciekawy efekt wizualny. Jeśli jest on wykonany w wersji błyszczącej, to wówczas kolory wydruku są bardziej wyraźne. Zwiększa się również kontrast pomiędzy poszczególnymi barwami. Jeśli zależy nam na odwrotnym efekcie, powinniśmy zdecydować się na laminat w wersji matowej. Laminowane ulotki, broszury i wizytówki wyglądają również bardziej elegancko. Taka reklama przykuwa uwagę klientów.

Jaką folię stosuje się do laminowania?

Ten rodzaj zabezpieczenia jest wykonywany z takich rodzajów folii jak folia poliestrowa, poliwęglanowa oraz polipropylenowa. Ta pierwsza zapewnia dobrą odporność na uszkodzenia chemiczne i zmienne temperatury. Folia poliwęglanowa chroni przed defektami mechanicznymi, z kolei folia polipropylenowa odznacza się większą sztywnością. Wybór folii należy skonsultować ze specjalistami. Profesjonalne drukarnie dysponują sprawdzonymi narzędziami do przeprowadzenia estetycznego i trwałego laminowania. Zamawiający mogą również liczyć na profesjonalne doradztwo w doborze nośnika i metody druku.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...