Opinie o Nas

Blog

Artykuły Jakie rodzaje reklam warto poddać laminowaniu?

Jakie rodzaje reklam warto poddać laminowaniu?

Laminowanie to sposób zabezpieczania powierzchni przed działaniem szkodliwych czynników. Polega na umieszczeniu dodatkowej warstwy folii ochronnej. Ta metoda jest często stosowana do polepszenia właściwości podłoża, na którym drukowana jest reklama. Kiedy warto zdecydować się na laminowanie nośników reklamowych?

Jaki jest cel laminowania?

Pokrycie reklamy laminatem ma zwiększyć jej odporność na szkodliwe czynniki. Dotyczy to w szczególności uszkodzeń mechanicznych i chemicznych oraz tych związanych z oddziaływaniem warunków atmosferycznych. Laminowanie pozwala osiągnąć określony efekt wizualny. Chcąc zwiększyć kontrast między kolorami, warto zdecydować się na wersję błyszczącą. Jeśli natomiast chce się je nieco wygasić, to odpowiednim wyborem będzie laminat matowy. Laminowane nośniki reklamowe wyglądają na bardziej profesjonalne. W ten sposób pozytywnie wpływają na wizerunek danej marki.

Laminowane ulotki

Ulotki to najbardziej popularny rodzaj reklamy. Często wręcza się je potencjalnym odbiorcom w miejscach, w których są narażone na przykład na opady deszczu. Dzięki laminowaniu ulotka będzie prezentowała się estetycznie niezależnie od warunków pogodowych. Ten rodzaj reklamy jest drukowany jedynie na specjalnym papierze kredowym.

Laminowanie wielkoformatowe

Na działanie czynników pogodowych są narażone również reklamy wielkopowierzchniowe, ponieważ najczęściej umieszcza się je na zewnątrz budynków. Mogą utracić się swoje kolory na przykład na skutek długotrwałej ekspozycji na promienie słoneczne.

Naklejki podłogowe – laminowanie w celu zwiększenia trwałości

Laminowanie jest wręcz niezbędne w przypadku naklejek podłogowych. Tego rodzaju reklamę stosuje się w różnych miejscach, w tym głównie w centrach handlowych. Pozwala wskazać drogę do oddziału firmy. Do tego zwiększa bezpieczeństwo klientów, jeśli tylko folia została wykonana przy użyciu specjalnej struktury antypoślizgowej. W przypadku naklejek podłogowych poleca się laminowanie wychodzące poza obszar grafiki. W ten sposób można skutecznie zabezpieczyć krawędzie reklamy.

Laminowanie wizytówek

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, Jeśli chcemy, aby było ono jak najlepsze, wówczas należy zadbać o dobrą jakość wykonania wizytówek. Laminowanie zwiększa ich trwałość i estetykę. Dzięki temu odbiorca od razu wie, że ma do czynienia z profesjonalistami. Do tego folia zwiększa elastyczność wizytówki, dzięki czemu można poddać ją łamaniu lub wykonać na niej specjalne wgniecenia.