Jaki stojak na ulotki wybrać do firmy i gdzie go ustawić?
O skuteczności reklamy decyduje nie tylko jej dostosowanie do grupy odbiorców, ale również sposób dystrybucji. Jednymi z najczęściej wybieranych materiałów promocyjnych są ulotki.
Firma chcąca skorzystać z tej formy reklamy powinna przede wszystkim zlecić jej projekt doświadczonej agencji lub grafikowi. Kolejnym krokiem jest wybór miejsca, w którym chce się przeprowadzić akcję mającą przyciągnąć więcej odbiorców. Ulotki muszą być bowiem ciekawie zaprezentowane.
Stojak – wyposażenie uniwersalne?
Jednym z najprostszych sposobów na dystrybucję ulotek jest zakup stojaka reklamowego. Do wyboru jest wiele modeli. Podczas poszukiwań należy zwracać uwagę na to, czy dany stojak jest funkcjonalny oraz zgodny z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. Jeśli mamy dużo ulotek do rozdania lub też chcemy wręczać klientom bardziej eleganckie materiały reklamowe, takie jak na przykład broszury czy foldery, to powinniśmy zdecydować się na model wyposażony w więcej niż jedną „kieszeń”. Niektóre stojaki można z powodzeniem traktować jako stoliki reprezentacyjne, które nadają się jako miejsce do przechowywania wielu różnych materiałów reklamowych. Zakup takiego uniwersalnego wyposażenia pozwala zaoszczędzić, a do tego sprawia, że dana marka może zaprezentować swoją ofertę w kompleksowy sposób. Następnie należy wziąć pod uwagę dopasowanie danego modelu do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Mowa tutaj o wszystkich znakach graficznych, jakie pozwalają wyróżnić markę na tle jej konkurencji. Stojak powinien być zatem wykonany w tym samym kolorze co firmowa kolorystyka, a do tego warto umieścić na nim niewielkie logo.
Gdzie można umieścić stojak?
Wyposażenie do przechowywania ulotek musi znajdować się w widocznym miejscu – w końcu chcemy, aby klienci zapoznali się z jego zawartością. Przynajmniej jedna tego typu konstrukcja powinna stać w siedzibie firmy na stałe. Stojaki wykorzystuje się również podczas rozmaitych wydarzeń branżowych, takich jak targi czy konferencje. Wybór miejsca do przeprowadzania kampanii reklamowej w dużej mierze zależy od charakteru firmy – dla jednego przedsiębiorstwa dobrym pomysłem jest promocja w okolicach restauracji i klubów, inne z kolei powinny umieścić stojak w centrum handlowym – pod uwagę należy wziąć przede wszystkim to, gdzie najczęściej znajdują się nasi klienci.
Szukasz firmy, która wykona dla Ciebie druk materiałów firmowych Koniecznie odwiedź naszą stronę i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić.