Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Jak zaprojektować etykietę?

Profesjonalnie zaprojektowana etykieta świadczy o wysokiej jakości produktu. Dlatego każdego przedsiębiorstwo powinno dbać o to, aby jego wyroby dobrze się prezentowały. Podpowiadamy, w jaki sposób należy zaprojektować etykietę, która cieszy oko, a przede wszystkim zachęca…
Home » Artykuły » Jak zaprojektować etykietę?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Jak zaprojektować etykietę?

Profesjonalnie zaprojektowana etykieta świadczy o wysokiej jakości produktu. Dlatego każdego przedsiębiorstwo powinno dbać o to, aby jego wyroby dobrze się prezentowały. Podpowiadamy, w jaki sposób należy zaprojektować etykietę, która cieszy oko, a przede wszystkim zachęca do kupna.

Co należy umieścić na etykiecie?

Znane przysłowie mówi, że nie należy oceniać książki po okładce. Jednak większość klientów to wzrokowcy, którzy przy wyborze produktu kierują się tym, co jest na nim napisane. Producenci muszą być świadomi tego faktu. Pierwszym krokiem podczas tworzenia projektu etykiety jest ustalenie, jakie informacje powinny się na niej znaleźć. W niektórych branżach prawo wymaga podania wielu szczegółów, w innych można ograniczyć się do absolutnych podstaw. Pod uwagę należy wziąć również to, czy etykieta jest jedyną formą zewnętrznego oznakowania produktu, czy też może więcej informacji można umieścić również na opakowaniu.

Wybór odpowiedniej techniki nadruku i materiału

Istotnym czynnikiem jest zdecydowanie się na taką metodę znakowania, która jest dostosowana do wymogów określonych artykułów. Dotyczy to na przykład produktów znajdujących się w wilgoci. Etykieta nie może utracić swoich właściwości, zarówno jeśli chodzi o wygląd, jak i o wytrzymałość. Stosowanie materiałów wysokiej jakości w połączeniu z użyciem dopasowanej techniki druku pozwoli uzyskać najlepszy efekt, czyli etykietę, która jest jednocześnie estetyczna i odporna na uszkodzenia.

Zrób odpowiednie wrażenie

Każdy kolor wzbudza określone skojarzenia. Należy o tym wiedzieć, aby kierować do swoich klientów świadomy przekaz. W tym celu wystarczy poczytać o psychologii kolorów. Sposobem na to, aby zainteresować odbiorcę, jest również spersonalizowanie etykiety. Można tego dokonać poprzez stworzenie serii etykiet, z których każda będzie zawierać inne hasło reklamowe, dostosowane do konkretnej grupy odbiorców.

Nowoczesne rozwiązania

Niekiedy etykieta to za mało, aby producent zdołał umieścić wszystkie istotne informacje. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie kodu QR na swoich produktach. Taki kod wystarczy zeskanować, korzystając z telefonu, aby zostać odesłanym na stronę docelową produktu. Jak zachęcić do tego klientów? Jednym ze sprawdzonych sposobów jest zaoferowanie bonusu lub zniżki, które będą dostępne jedynie po zeskanowaniu.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...