Dobry efekt oklejania pojazdu folią zależy od starannego przygotowania. Należy zadbać o posiadanie odpowiednich narzędzi, akcesoriów, a także o sam pojazd. Jego powierzchnia powinna być czysta i odtłuszczona, a wszelkie wystające elementy – zdemontowane. Od tego...
Blog
Jak zaprojektować szyld reklamowy przyciągający uwagę?
Inwestycja w materiały promocyjne musi przynosić oczekiwane korzyści. Główne powody, dla których wykorzystuje się szyldy reklamowe to uwidocznienie obecności firmy w danej przestrzeni, podanie niezbędnych informacji oraz zdobycie nowych klientów. Żeby tak się stało,...
Jak powinien wyglądać plakat koncertowy?
Plakat ma zachęcać do wzięcia udziału w wydarzeniu. Powinien przyciągać wzrok, dostarczać wszystkich niezbędnych informacji, a jednocześnie nie może być za bardzo przesadzony. Żeby osiągnąć taki efekt, warto uwzględnić poniższe zalecenia. Cel i sposób przedstawienia...
Rodzaje folii reklamowych
Folia posiada wielorakie zastosowanie w świecie reklamy – służy głównie do tworzenia nośników outdoorowych, takich jak kasetony, billboardy, szyldy czy tablice reklamowe. Niektórych używa się do reklamy na samochodach, innych – do projektowania wystaw. Jakie rodzaje...
Typy kasetonów reklamowych
Kasetony, nazywane również panelami lub plafonami, stanowią odmianę płaskiej reklamy umieszczanej na ścianie. Żeby lepiej się wyróżniały, często stosuje się do nich podświetlenie. To jedne z najczęściej wybieranych nośników reklamy – stąd ich duże zróżnicowanie. Każdy...
Czego unikać, projektując plakat reklamowy?
Projektowanie skutecznych plakatów reklamowych rządzi się określonymi prawami. Tylko dobry projekt przyniesie oczekiwany rezultat. Ze względu na natłok informacji, jaki otacza nas w dzisiejszym świecie, estetyczne i czytelne formy komunikacji z odbiorcami stają się...
Format plakatu – na jaki się zdecydować?
Wybór formatu to podstawowa decyzja, jaką podejmuje się przy zamawianiu plakatu. Do wyboru są formaty arkusza znane wszystkim, czyli od A0 do A6, a także mniej standardowe opcje. Jaki format plakatu jest polecany w reklamie? Formaty A, B i C W Polsce określa się...
Czy reklama na samochodzie niszczy karoserię?
Firmy z chęcią wybierają reklamę na samochodzie (https://totalnareklama.pl/oklejanie-samochodow/). Jednak ich częstą obawą, zwłaszcza w przypadku droższych modeli samochodów, jest to, że reklama zniszczy karoserię. Czy tak się może zdarzyć? Reklama na samochodzie –...
Kolory w reklamie – co warto wiedzieć?
Psychologia kolorów jest stosowana w reklamie od dawna. W tej dziedzinie wiele zależy od pracy mózgu. Naukowcy są zgodni co do tego, że kolory wywołują w nas różne reakcje. Nie jest to czcza teoria – udowodniono, że w otoczeniu ciepłych, jaskrawych barw tętno zwiększa...