Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu

Reklama, jako najbardziej istotny element promocji produktu lub firmy, otacza nas dzisiaj z każdej strony. W przestrzeni miejskiej spotykamy na przykład kasetony. To elementy, które dekorują, wskazują, a do tego są stosunkowo tanie oraz dostępne…
Home » Artykuły » Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Wykorzystanie kasetonów reklamowych w marketingu

Reklama, jako najbardziej istotny element promocji produktu lub firmy, otacza nas dzisiaj z każdej strony. W przestrzeni miejskiej spotykamy na przykład kasetony. To elementy, które dekorują, wskazują, a do tego są stosunkowo tanie oraz dostępne w wielorakich miejscach. Sprawdzają się głównie jako szyldy, które wskażą potencjalnemu klientowi (najczęściej przechodniowi) drogę do naszej firmy.

Rozwiązanie dla sklepów

Kaseton to narzędzie, które promuje firmę i jednocześnie pomaga w jej identyfikacji. Świetnie sprawdza się w reklamie zewnętrznej lub wewnętrznej. Gdy znajduje się na zewnątrz, może wskazywać drogę do sklepu lub biura, które jest ukryte w uliczce. Jako element reklamy wewnętrznej mocuje się go chociażby nad sklepami w galeriach handlowych, gdzie posłuży klientom do szybkiej identyfikacji miejsca. Jeżeli kaseton reklamowy ma pełnić funkcję swego rodzaju znaku informacyjnego, to najlepiej wybrać model podświetlany oraz z materiału odpornego na działanie deszczu czy słońca. Dobrym rozwiązaniem są świecące modele dwustronne, umieszczane prostopadle do fasady budynku, tym samym widoczne dla przechodniów idących jedną i drugą stroną chodnika, zarówno za dnia, jak i w nocy.

Dla restauracji oraz barów

Punkty gastronomiczne od dawna i z powodzeniem dekorują swoje ściany kasetonami reklamowymi. Głodny klient nie ma czasu na dywagacje, oczekuje jasnej wskazówki odnośnie tego, w którą stronę ma się udać. Właśnie w takim momencie widoczny oraz zachęcający przekaz na zewnątrz lokalu spełnia swoją funkcję najlepiej. W lokalach kasetony sprawdzają się również jako elementy menu umieszczanego na ścianie, informując gości o ofercie dnia.

Jak wybierać kasetony?

Jeżeli do dyspozycji posiadamy część elewacji danego budynku, to kaseton musi być zaplanowany tak, by dobrze komponować się z otoczeniem. Konsumenci mają bowiem dość reklam, które zakłócają przestrzeń miejską. Warto wybrać model z podświetleniem, które ułatwi identyfikację firmy nawet w godzinach nocnych (dla sklepów działających całą dobę jest to szczególnie istotne). Nie musimy martwić się montażem kasetonu, gdyż są to niezwykle proste prace. I pamiętajmy, że zawsze warto postawić na kaseton wysokiej jakości – w końcu jest on wizytówką firmy.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...