Marketing to bardzo ważny aspekt rozwoju firmy, który ułatwia komunikację z potencjalnymi nowymi klientami. Samochody dostawcze to świetny nośnik reklamy Twojego przedsiębiorstwa – w czasie jazdy pojawiają się przed tysiącami ludzi. Jednak jaka reklama sprawdzi się w tym przypadku najlepiej – duża czy mniejsza? Na to pytanie spróbujemy odpowiedzieć w poniższym artykule.
Jaki rozmiar reklamy sprawdzi się na samochodzie dostawczym?
Reklama na samochodzie dostawczym to wizytówka, dlatego ważne jest, aby dopasować ją do profilu firmy, rodzajów usług, jakie oferuje i do samego komunikatu. Zadaj więc sobie pytanie, czy chcesz jedynie “dać znać” o istnieniu twojego przedsiębiorstwa, czy masz do przekazania jakąś konkretną informację?
Duże reklamy są lepiej widoczne i od razu przyciągają wzrok odbiorców, ale nie świadczy to o ich wysokiej skuteczności. Twój potencjalny klient musi się nią zainteresować na tyle, aby popatrzeć na nią przez kilka sekund. Dlatego skuteczna reklama nie musi się wiązać z oklejaniem całej karoserii samochodu dostawczego. Często dużo skuteczniejsze jest mniejsze logo z chwytliwym hasłem. Ważne jest również wybranie odpowiedniego miejsca. Strategicznymi punktami są drzwi samochodu, które widoczne są z aut jadących po pasie obok, ale także dla pieszych. Dobrym miejscem jest również tylna szyba, która widoczna będzie dla aut jadących za nami.
Jednak jeśli kryją się w Tobie niepohamowane źródła kreatywności, dlaczego by ich nie wykorzystać? O istnieniu Twojego przedsiębiorstwa możesz zakomunikować światu w bardziej dosadny sposób. Jeśli jesteś więc właścicielem restauracji sushi, nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twój samochód dostawczy ozdobiony był kolorowymi, uśmiechniętymi uramakami. Z pewnością byłby to widok miły dla oka, ale przede wszystkim obraz zapadający w pamięć. Możliwości jest wiele, wybierz więc tę, która odpowie na Twoje potrzeby i do dzieła!
Oklejanie samochodów w Warszawie
Po przygotowaniu całego projektu zostało Ci jedynie wybrać firmę, która go wykona. W Warszawie znajdziesz wiele miejsc oferujących oklejanie samochodów dostawczych, jednak ważne jest, aby wybrać taką, która projekt ten wykona porządnie. Ceny takiej usługi są różne, ale w tym przypadku lepiej jest wybrać droższą opcję z dobrą jakościowo folią, która nie będzie się łuszczyć. Porządny materiał będzie wyglądał jak nowy nawet po kilku latach użytkowania i nie sprawi problemów w wypadku chęci usunięcia reklamy.