Jeśli jesteś właścicielem firmy transportowej, Twoje samochody dostawcze to “żywa reklama”. Gdzie najlepiej ją umieścić – na ciągniku siodłowym czy na naczepie? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.
Ciągnik siodłowy czy naczepa – gdzie umieścić reklamę firmy transportowej
Twój samochód dostawczy przemierza codziennie duże odległości, dostrzega go więc na drodze wiele osób. Dlatego ważne jest, aby potencjalną reklamę umieścić w najbardziej widocznym miejscu auta. Dobrze nada się do tego naczepa, która jest większa od samego ciągnika siodłowego. Na jej bokach warto więc umieścić duże logo firmy, które będzie widoczne nawet z większej odległości. Tylna część naczepy również jest strategicznym miejscem, ponieważ widać ją z samochodów jadących za pojazdem dostawczym. W tym miejscu również warto umieścić logo. Możesz się także pokusić o dodanie więcej informacji, takich jak na przykład dane kontaktowe.
Duże logo rzuca się w oczy, ale czy to wystarczy? W wielu przypadkach nie, bo Twoja reklama musi zaciekawić odbiorcę, tak aby zatrzymał na niej wzrok przez kilka sekund. Nie jest to proste zadanie. Taka osoba mija codziennie tysiące innych reklam, w tym także tych stworzonych przez Twoją konkurencję. Często więc od potężnej reklamy na naczepie, lepiej sprawdza się mniejsza na samym ciągniku siodłowym, który również jest dobrze widoczny z innych pasów ruchu czy chodnika.
Reklama na samochodzie transportowym to Twoja wizytówka, dlatego ważne jest, aby wyglądała estetycznie i przedstawiała zalety firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby umieścić ją w dwóch miejscach. Zadbasz w ten sposób o dobrą widoczność, a także umieszczenie na niej istotnych informacji. Dlatego wybierając miejsce na reklamę, nie musisz ograniczać się jedynie do jednego elementu pojazdu.
Oklejanie samochodów w Warszawie – cena
W Warszawie znajdziesz wiele miejsc oferujących usługę oklejania samochodów
W tym przypadku lepiej jednak nie oszczędzać i wybrać takie, które używają do tego zabiegu dobrej jakości folii, nawet jeśli wiąże się to z wyższą ceną usługi. Dobry materiał nie kruszy się, dzięki czemu będzie wyglądał jak nowy nawet po kilku latach użytkowania. Dodatkowo użycie solidnej folii ma znaczenie podczas jej zdejmowania (gdy na przykład będziesz zmuszony zaktualizować informacje umieszczone na reklamie). Dobrą jakościowo folię można szybko usunąć, nie uszkadzając przy tym lakieru.