Istnieje wiele sposobów na reklamę mobilną. Jedną z najbardziej skutecznych jest reklama umieszczona na samochodzie. Dzięki niej marka na bieżąco zyskuje wielu potencjalnych klientów. Wystarczy, że jej znak rozpoznawczy znajduje się na karoserii pojazdu.
Szerokie zainteresowanie
Ten rodzaj promocji marki jest klasyfikowany jako reklama outdoorowa, czyli znajdująca się na zewnątrz. Reklama na samochodzie przykuwa wzrok różnych odbiorców – kierowców, osób korzystających z komunikacji miejskiej, pieszych czy rowerzystów. Samochody będące często w trasie stanowią nośnik reklamy, który nie jest ograniczony ani miejscem, ani czasem. Taka forma reklamy zdaje się być korzystna dla każdej firmy, niezależnie od jej branży czy rozmiarów. Niektóre przedsiębiorstwa mogą jednak skorzystać na niej w szczególny sposób.
Branża motoryzacyjna i transportowa
Dla firm z tych branż reklama na samochodzie zdaje się być oczywistością. Grafika z numerem do mechanika, ciekawie zaprojektowana folia na ciężarówce lub widoczna reklama na samochodzie należącym do kuriera – to jedynie kilka z wielu możliwości. Na mobilną reklamę często decydują się również myjnie samochodowe. W ich przypadku szczególnie ważna jest estetyka auta, jego czystość i brak jakichkolwiek zadrapań.
Restauracje z dowozem
Reklama na karoserii firmowego auta to recepta na udaną promocję dla lokali gastronomicznych, które oferują jedzenie z dowozem. Wówczas w projekcie naklejki na samochód powinno pojawić się apetyczne danie, numer telefonu oraz krótkie hasło reklamowe. Samochód nie musi być najwyższej klasy, chyba że jest to restauracja z wyższej półki.
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Choć z reklamy na samochodzie korzystają również duże firmy, to właśnie ich mniejsza konkurencja powinna w szczególności zainteresować się tą formą promocji. Dlaczego? Głównym powodem jest cena. Reklama na powierzchni samochodu kosztuje niewiele, a cechuje się wysoką skutecznością. Do tego stanowi inwestycję podejmowaną jednorazowo, która przynosi reklamodawcy ciągłe zyski. Dzięki niej nawet początkujące firmy zyskują spory rozgłos, co pomaga im rozwinąć skrzydła w tempie niemalże ekspresowym.
Jakie pojazdy oklejać?
Do umieszczenia reklamy najlepiej nadają się samochody o dużych gabarytach. Wówczas grafika jest odwzorowana wiernie i szczegółowo. Odpowiednia powierzchnia pozwala również na zastosowanie efektów specjalnych, w tym na przykład grafiki 3D, która skutecznie przykuwa uwagę potencjalnych klientów.
Jesteś właścicielem firmy w którejś z powyższych branż i nie masz jeszcze reklamy na samochodzie? Z przyjemnością pomożemy ci nadrobić zaległości. Sprawdź naszą ofertę: https://totalnareklama.pl/reklama-na-samochodzie/.