Gadżety reklamowe wykorzystywane są najczęściej podczas eventów o charakterze promocyjnym, akcji reklamowych bezpośrednich lub też w formie gratisów, dodawanych do zakupionych produktów.
Wśród klientów cieszą się niesłabnącą popularnością, dlatego też zainwestowanie w nie wydaje się być doskonałym pomysłem na kształtowanie wizerunku firmy oraz zaakcentowanie jej obecności na rynku.
Idealny gadżet
Dobór właściwego gadżetu reklamowego uzależniony jest od typu oferowanych produktów lub usług. Warto więc skoncentrować się na gadżetach najbardziej adekwatnych do rodzaju prowadzonej działalności. Jeśli dotyczy ona branży gastronomicznej, świetnym pomysłem będą talerzyki, kubki, czy wielofunkcyjne plastikowe sztućce z nadrukami. Jeśli profil firmy związany jest z działalnością biurową, czy produktami użytkowymi, świetnie sprawdzą się długopisy, notesy, etui na wizytówki oraz kalendarze. Pozostałe gadżety reklamowe, takie jak: smycze, czapki, breloczki, koszulki itp. są niezwykle uniwersalne i mogą zostać z powodzeniem zastosowane praktycznie w każdej branży.
Warto również zwrócić uwagę na zasięg reklamy, umieszczonej na wybranym gadżecie. Produkty w rodzaju smyczy czy długopisu przeważnie pozostają w użytkowanie wyłącznie jednej osoby. Natomiast modna i atrakcyjna wizualnie koszulka, z umiejscowionym w widocznym punkcie logo firmy, umożliwi dotarcie z reklamą naszej firmy do znacznie szerszego grona odbiorców.