Reklama na samochodach cieszy się rosnącą popularnością. To atrakcyjny cenowo, a przede wszystkim skuteczny sposób na dotarcie do wielu odbiorców w krótkim czasie. Istnieje kilka technik pozwalających na trwałe oznakowanie pojazdu. Najbardziej wytrzymałą jest folia wylewana.
Czym jest folia wylewana?
Reklama na płaskich powierzchniach o regularnej strukturze jest łatwa w realizacji. Co jednak, jeśli chce się oznakować element o nie standardowym kształcie? Rozwiązanie tego problemu stanowi folia wylewana, która doskonale sprawdza się do oznakowania takich elementów samochodu jak zderzak, uszczelki czy lusterka. Dzięki niej można bez problemu pokryć wszystkie wklęsłości i wybrzuszenia.
Charakterystyka folii wylewanej
Ten rodzaj folii odznacza się elastycznością i wysoką odpornością na uszkodzenia. Niektórzy producenci folii wylewanej oferują aż dziesięcioletnią gwarancję na swoje produkty. Wysoka wytrzymałość to rezultat zastosowania najlepszej jakości klejów, które doskonale trzymają się podłoża.
- Nierzadko ten rodzaj folii odznacza się niezwykłymi właściwościami, jak w przypadku wersji z dodatkiem kleju kanalikowego, który ogranicza występowanie pęcherzy powietrza.
- Kolejnym atutem folii wylewanej jest niemalże nieograniczony wybór kolorystyki. Zamawiający mogą nie tylko zdecydować się na dowolną barwę, ale także skorzystać z rozmaitych efektów specjalnych, takich jak nadanie powierzchni matowej, błyszczącej lub perłowej powłoki.
- To jeszcze nie wszystko – w przypadku folii wylewanej możliwe jest zastosowanie dodatkowego zabezpieczenia, na przykład w postaci laminatu. Folia wylewana jest także odporna na działanie skrajnych temperatur.
Aplikacja folii na samochodzie
Przed montażem reklamy trzeba dokładnie przygotować podłoże. Lakier musi być suchy i doskonale czysty. Do tego trzeba dokonać demontażu odstających części, takich jak klamki, wycieraczki czy zdobienia. Temperatura otoczenia powinna mieścić się w przedziale od 15 do maksymalnie 37 stopni Celsjusza. Do umieszczenia folii wylewanej na samochodzie niezbędne jest skorzystanie z profesjonalnych narzędzi. Do tego należy posiadać wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie. Tylko w ten sposób można mieć pewność co do tego, że efekt spełni oczekiwania, a reklama będzie skuteczna. Dlatego warto skorzystać ze wsparcia ekspertów, którzy od wielu lat zajmują się wykonywaniem reklam na różnego typu pojazdach.