Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy

Car wrapping to ciekawy sposób na zmianę wyglądu samochodu. Wykorzystuje się tu specjalną folię w dowolnym kolorze lub dającą określony efekt wizualny – jest to bardzo interesujący sposób na odmianę wizerunku firmowej floty. Nie musimy przy tym stawiać…
Home » Artykuły » Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Car wrapping jako element identyfikacji wizualnej firmy

Car wrapping to ciekawy sposób na zmianę wyglądu samochodu. Wykorzystuje się tu specjalną folię w dowolnym kolorze lub dającą określony efekt wizualny – jest to bardzo interesujący sposób na odmianę wizerunku firmowej floty. Nie musimy przy tym stawiać na całkowitą zmianę kolorystyki – car wrapping służy również do nakładania pojedynczych grafik, takich jak na przykład logo.

Sposób na wyróżnienie się

Folia do oklejania samochodu daje możliwość uzyskania różnorodnych efektów. Dla zrobienia jeszcze większego wrażenia warto pokusić się o efekt specjalny. Folia przypominająca powierzchnię chromowaną, polerowaną, a nawet puszystą – w wyborze techniki car wrappingu ogranicza nas jedynie nasza własna wyobraźnia. Ten sposób całkowitej odmiany samochodu jest w Polsce nadal mało znany. To kolejny fakt, który zwiększa szanse na wyróżnienie naszej firmy na tle konkurencji.

Stosowanie reklam okresowych

Folia stosowana do car wrappingu może być również dobrana ze względu na czas, przez jaki obowiązywać ma chociażby dana promocja, reklamowana właśnie poprzez tymczasową dekorację samochodu. Gdy oferta firmy jest ograniczona w czasie, warto jest wybrać folię monomeryczną. Natomiast dla nadruków takich jak np. logo czy stała kolorystyka firmy, należy wybrać bardziej trwałą folię, np. wylewaną. Dobrze wypełni ona również przestrzenie nierównej powierzchni.

Nie tylko reklama, ale również ochrona

Firma wykorzystująca całą flotę, czyli np. przedsiębiorstwo z branży kurierskiej, poważnie podchodzi do sposobu eksploatacji pojazdów, w tym także dbania o ich dobry wygląd. Tutaj car wrapping działa na dwa sposoby – zapewnia nie tyko atrakcyjny wygląd, ale również chroni lakier samochodu przed działaniem błota, kamieni, słońca oraz soli. Powierzchnia samochodu będzie tez bardziej odporna na mycie, stosowanie środków chemicznych oraz szczotkowanie.

Zachowanie jednolitego wizerunku

Dla uzyskania dobrego efektu związanego z identyfikacją wizualną firmy musimy stosować jednolitą kolorystykę oraz grafikę dosłownie wszędzie. Dotyczy to również firmowych pojazdów – warto korzystać z każdego możliwego nośnika reklamy. Stosując car wrapping możemy nadać pojazdowi pożądanego koloru lub designu w prosty sposób, a do tego wyróżnić się na tle konkurencji.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...