Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Jak dbać o materiały reklamowe by nadruki się nie ścierały lub nie znikały?

Trwałość nadruków reklamowych zależy przede wszystkim od rodzaju materiału, na którym zostały umieszczone, a także od technik ich wykonania oraz rodzaju użytego atramentu lub farby. Nadruki na długopisach są zazwyczaj bardzo trwałe, bez względu na…
Home » Artykuły » Jak dbać o materiały reklamowe by nadruki się nie ścierały lub nie znikały?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Jak dbać o materiały reklamowe by nadruki się nie ścierały lub nie znikały?

Trwałość nadruków reklamowych zależy przede wszystkim od rodzaju materiału, na którym zostały umieszczone, a także od technik ich wykonania oraz rodzaju użytego atramentu lub farby.

Nadruki na długopisach są zazwyczaj bardzo trwałe, bez względu na technikę ich wykonania czy materiały, z jakich długopis jest wykonany – przyjmuje się, że prędzej długopis ulegnie awarii, niż straci znajdujący się na jego korpusie nadruk.

Nadruki na większości kubków, zarówno ceramicznych, jak i metalowych, nie znikną nawet podczas mycia w zmywarce, chociaż niektóre techniki zdobienia (sublimacja, nadruk termozmienny) z pewnością źle zniosą długotrwały wpływ ciepłej wody i środków czyszczących.

Nadruki reklamowe na t-shirtach, bluzach czy innych elementach garderoby prędzej czy później ulegną niewielkiemu zanikowi, jednakże pranie tego typu ubrań w maksymalnej temperaturze 40°C przy użyciu dobrej jakości środków piorących z pewnością przedłuży żywotność nadrukowanych reklam.

Z kolei nadruki reklamowe na samochodach dłużej zachowają swój kolor oraz fakturę, jeżeli tylko nie będą zbyt często poddawane wpływowi wody pod ciśnieniem i szczotek w myjni samochodowej.

Nadruki na flagach czy proporcach są na tyle mocne, że nie zaszkodzą im zarówno zmienne warunki atmosferyczne, jak i zanieczyszczone powietrze czy zbyt mocne słońce.

Zbyt duża ilość promieni słonecznych jest za to mocno niewskazana w przypadku ulotek czy folderów reklamowych, ponieważ kolorowe nadruki pod wpływem długotrwałej ekspozycji na działanie promieni słonecznych mają tendencję do blaknięcia.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...