fbpx

Blog

Artykuły Roll-up – charakterystyka i zastosowanie

Roll-up – charakterystyka i zastosowanie

W dobie dzisiejszej konkurencji najbardziej skuteczni biznesmeni stawiają na jedno: reklamę. Jednym ze sprawdzonych akcesoriów do promowania firmy jest roll-up. To rodzaj reklamy wewnętrznej i zewnętrznej, z której może korzystać każda marka, niezależnie od branży. Czym odznaczają się roll-upy i do czego się je stosuje?

Roll-up – co to jest?

To nic innego jak stojak reklamowy. Składa się z planszy, kasety, w której mieści się system rolujący, a do tego listwy zaciskowej i wysięgnika. Plansza jest rozkładana na wysięgniku. Po zdjęciu listwa chowa się z powrotem do kasety. Materiał, z jakiego jest wykonana plansza, musi odznaczać się elastycznością, a jednocześnie powinien być wytrzymały na warunki atmosferyczne.

Jakie są zalety roll-upów?

Ten rodzaj reklamy posiada liczne atuty. Przede wszystkim skutecznie zwiększa widoczność marki w przestrzeni publicznej. Odpowiednio zaprojektowany roll-up pozwala firmie wyróżnić się i przekonuje klientów do wyboru jej oferty. Roll-up odznacza się niską ceną. Mogą z niego korzystać firmy, które dopiero zaczynają swoją działalność albo posiadają ograniczony budżet. Taka plansza może być traktowana jako inwestycja, ponieważ jeden model może być stosowany przez lata. W razie rebrandingu wystarczy tylko wymienić planszę. Warto również wspomnieć o uniwersalności tego akcesorium, które przydaje się zarówno do reklamy typu outdoor, jak i podczas specjalnych wydarzeń. Lekkość roll-upu sprzyja jego wielorakiemu zastosowaniu. Do tego jego montaż nie sprawia większych problemów i może być wykonany samodzielnie.

Gdzie stosuje się roll-upy?

Stojaki można wykorzystać jako element stałej reklamy, na przykład jako znak zachęcający do wejścia do danego sklepu, restauracji czy hotelu. Tego typu promocję stosuje się również podczas specjalnych wydarzeń, jak na przykład konferencje, szkolenia, imprezy organizowane w plenerze czy pokazy. Ważne jest to, aby firma zadbała o wysoką jakość wykonania roll-upu, jako że tylko estetycznie wyglądający znak rzeczywiście przyciąga klientów.

Rodzaje stojaków na rynku

Do wyboru są różne odmiany roll-upów. Różnią się one od siebie sposobem wykonania i materiałem. Firmy mogą wykorzystać na przykład modele ekonomiczne, standardowe czy w wersji premium. Do reklamy zewnętrznej poleca się stojaki z wyższej półki, jako że są one odporne na działanie deszczu czy słońca. Jako reklamę typu indoor można z kolei wykorzystać tańsze odpowiedniki. Do wyboru są również modele jedno- albo dwustronne. W doborze najlepszej formy reklamy chętnie pomoże nasza agencja. Sprawdź, jakie inne opcje promowania swojej marki lub oferty proponujemy – https://totalnareklama.pl/.