Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Rodzaje ulotek reklamowych – poznaj różne opcje

Ulotki reklamowe różnią się od siebie wizualnie, jednak cel ich stosowania jest zawsze ten sam – przykucie uwagi klienta i skłonienie go do skorzystania z oferty firmy. Nowoczesne techniki pozwalają umieścić na ulotce różne projekty…
Home » Artykuły » Rodzaje ulotek reklamowych – poznaj różne opcje
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Rodzaje ulotek reklamowych – poznaj różne opcje

Ulotki reklamowe różnią się od siebie wizualnie, jednak cel ich stosowania jest zawsze ten sam – przykucie uwagi klienta i skłonienie go do skorzystania z oferty firmy. Nowoczesne techniki pozwalają umieścić na ulotce różne projekty graficzne, a także nadawać jej rozmaite kształty. Jakie opcje mamy do wyboru?

Wybór projektu ulotki – podstawy

Na początku wybieramy format. Tutaj możliwości są wyjątkowo szerokie – od standardowych wymiarów A5 i A6 po ulotki DL. Format A4 ma rozmiar kartki z bloku rysunkowego, zaś A5 jest o połowę mniejsze. Tym standardowym wymykają się nieco ulotki typu DL (1/3 formatu A4), które są wąskie, za to długie – ich szerokość wynosi 99 mm, zaś długość to 210 mm. Format ulotki dopasowujemy do ilości elementów, jakie ma zawierać. Jeśli treści jest sporo, ponieważ ulotka ma dostarczać również pewnych informacji, wybierzmy rozmiar A4 czy nawet A3 (takie ulotki wystarczy odpowiednio złożyć). Nietypowa ulotka DL świetnie sprawdzi się w roli kuponu rabatowego, zaproszenia czy krótkiego spisu produktów znajdujących się w ofercie.

O gramaturze słów kilka

Do produkcji ulotek stosuje się papier kredowy. Każdy, kto miał ulotkę w ręce, na pewno kojarzy ten rodzaj papieru – nieco śliski i odporny na wilgoć. Papier kredowy pokryty jest cienką warstwą pigmentu i kleju, co nadaje mu większą trwałość i ładniejszy wygląd. Możemy wybrać papier kredowy o gramaturze od 130 do nawet 350 g/mkw. Standardem jest 130 lub 170 gram – tyle wystarczy, aby ulotka dobrze się prezentowała. Ulotka może posiadać również matowe lub połyskliwe wykończenie.

(Nie)zwykły skrawek papieru

Projektując firmową ulotkę, musimy być świadomi tego, jak wiele firm wykorzystuje ten rodzaj promocji. Dlatego wybierzmy taką ulotkę, która wyróżni nas na tle konkurencji. Jak tego dokonać? Możemy na przykład zdecydować się na niestandardowy kształt ulotki. Takie przedsięwzięcie będzie nieco droższe, za to wzbudzi zainteresowanie u potencjalnego klienta.

O czym koniecznie pamiętać, projektując ulotkę?

Ulotka – swoim wyglądem, a także treścią – powinna przede wszystkim spełniać oczekiwania odbiorców. Klient musi znać korzyść z tego, że zatrzyma ją przy sobie. Dlatego uczynienie z ulotki kuponu rabatowego lub niewielkiej, podręcznej mapy jest trafnym pomysłem. Nie należy jednak przesadzać z treścią i grafiką. Ulotka powinna być atrakcyjna wizualnie, przydatna, ale również przejrzysta – tylko wtedy klient będzie chciał się z nią zapoznać.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...