Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Jak zaprojektować szyld reklamowy przyciągający uwagę?

Inwestycja w materiały promocyjne musi przynosić oczekiwane korzyści. Główne powody, dla których wykorzystuje się szyldy reklamowe to uwidocznienie obecności firmy w danej przestrzeni, podanie niezbędnych informacji oraz zdobycie nowych klientów. Żeby tak się stało, szyld…
Home » Artykuły » Jak zaprojektować szyld reklamowy przyciągający uwagę?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Jak zaprojektować szyld reklamowy przyciągający uwagę?

Inwestycja w materiały promocyjne musi przynosić oczekiwane korzyści. Główne powody, dla których wykorzystuje się szyldy reklamowe to uwidocznienie obecności firmy w danej przestrzeni, podanie niezbędnych informacji oraz zdobycie nowych klientów. Żeby tak się stało, szyld musi przyciągać uwagę. Jak w takim razie należy go zaprojektować?

Profesjonalny projekt to podstawa

Dobrze zaprojektowany szyld intryguje przechodniów, ponieważ jest oryginalny. Jednocześnie jego wygląd zgadza się z trendami. Świadczy to o tym, że dana firma rozwija się i chce podążać za zmianami. Przekaz powinien być związany z dziedziną, w której działa przedsiębiorstwo. Informacje na nim zawarte muszą być również łatwe w odczytaniu nawet z dużej odległości. Wymagania względem szyldu idealnego są liczne i różnorodne. Ich spełnienie wymaga eksperckiej wiedzy, doświadczenia oraz umiejętności. Wykonanie tego elementu należy koniecznie zlecić specjalistom w dziedzinie reklamy i projektowania graficznego – https://totalnareklama.pl/reklamy-podswietlane/.

Jak się wyróżnić?

Żeby klient zwrócił uwagę na dany szyld, można zastosować nie tylko ciekawy projekt graficzny, ale również dodatkowe rozwiązanie takie jak podświetlenie, oryginalny kształt czy umieszczenie ekspozycji w widocznym miejscu. Należy przy tym pamiętać o dobrym guście – taka reklama nie powinna być zbyt nachalna, a do tego musi pasować do miejsca, w którym chce się ją umieścić.

Zwróć uwagę na materiały

Kolejna ważna rzecz to sposób i jakość wykonania. Kluczową rolę odgrywa tworzywo, z jakiego powstał dany szyld. To istotna kwestia z dwóch powodów – po pierwsze szyld jest narażony na oddziaływanie wielu szkodliwych czynników pogodowych, a po drugie stanowi niejako wizytówkę danej firmy. Wybór materiałów niskiej jakości spowoduje, że dana konstrukcja szybko się zniszczy, co oznacza nietrafioną inwestycję, a także narażenie dobrego imienia marki. Dlatego warto zadbać o to, aby ten element reklamowy był odporny na działanie śniegu, deszczu, gradu i promieniowania słonecznego. Do wytwarzania szyldów stosuje się takie materiały jak płyty MDF, PVC, pleksi, sklejki, szkło, a nawet stal.

Dostosowanie do otoczenia

Jeszcze przed zleceniem zaprojektowania szyldu, warto zapoznać się z miejscem, w którym zostanie on umieszczony. Czy w okolicy znajdują się charakterystyczne elementy, jakich można użyć w grafice? Taki element sprawi, że szyld będzie w pełni unikatowy. Nie tylko przyciągnie uwagę przechodniów, ale pozwoli również zaskarbić sympatię lokalnych klientów.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...