Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Folie samoprzylepne

Folia samoprzylepna to odpowiedź na różnorodne potrzeby, bo zarówno te odnoszące się do wymagań agencji reklamowych, tworzenia szyldów, tablic reklamowych i napisów, jak również te związane z działalnością plastyków, modelarzy. Poza tym folie samoprzylepne to…
Home » Artykuły » Folie samoprzylepne
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Folie samoprzylepne

Folia samoprzylepna to odpowiedź na różnorodne potrzeby, bo zarówno te odnoszące się do wymagań agencji reklamowych, tworzenia szyldów, tablic reklamowych i napisów, jak również

te związane z działalnością plastyków, modelarzy. Poza tym folie samoprzylepne to materiał, który z powodzeniem może być wykorzystywany do zabaw przedszkolnych, a także do wykonywania prac plastycznych i dekoracji w szkołach.

Jeśli zaś chodzi o konkretne rodzaje takich folii to możemy dokonać tutaj podziału na folie ploterowe, samochodowe, okienne i kasetonowe, ścienne, odblaskowe, magnetyczne i specjalistyczne. Jak widać, jest w czym wybierać. Warto jednak zaznaczyć, że dominującą grupę stanowią tutaj folie przeznaczone do zastosowań reklamowych, które dzielą się z kolei na materiały monomeryczne, polimeryczne oraz wylewne. Różnica pomiędzy nimi zawiera się przede wszystkim w cechach strukturalnych, za którymi idzie jednocześnie odmienne przeznaczenie. Tak naprawdę, takie folie mogą zostać wykorzystane podczas produkcji każdego rodzaju reklamy outdoorowej (zewnętrznej). Najlepiej sprawdzają się one w roli mediów służących do wykonywania aplikacji podświetleniowych, bilbordów, systemów wystawienniczych, szyldów, aplikacji pojazdowych, czy grafik reklamowych.

Co istotne, oferta folii przeznaczonych do druku odznacza się wyjątkową elastycznością w odniesieniu do późniejszej aplikacji. Stąd też taka duża różnorodność pod względem koloru oraz trwałości warstwy klejowej.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...