Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?

Folder reklamowy jest najczęściej pierwszą i z tej przyczyny najważniejszą formą kontaktu pomiędzy firmą a klientem. To od dobrego folderu zależy, czy dana firma będzie w ogóle kojarzona przez jej potencjalnych klientów, poza tym stanowi…
Home » Artykuły » Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?

Folder reklamowy jest najczęściej pierwszą i z tej przyczyny najważniejszą formą kontaktu pomiędzy firmą a klientem.

To od dobrego folderu zależy, czy dana firma będzie w ogóle kojarzona przez jej potencjalnych klientów, poza tym stanowi on doskonałą prezentację firmy.

Dzieje się tak szczególnie w przypadku prospektów wykonanych przez wysokiej klasy twórców, ponieważ nie jest tajemnicą, że pierwsze wrażenie wywołane dobrym folderem bardzo często rzutuje na dalsze postrzeganie przedsiębiorstwa. Taki prospekt powinien łączyć w sobie odpowiedni układ graficzny z odpowiednią, czytelną treścią.

Na poziomie czysto estetycznym kluczowe są układ kolorystyczny, układ tekstu oraz jakość wykonania, zaś na poziomie informacyjnym – rzetelne i prawdziwe dane dotyczące działalności firmy, jej doświadczenia na rynku czy cennika. Warto przy tym pamiętać, że foldery reklamowe nie powinny zawierać zbyt dużo treści, ponieważ ich główną rolą jest zaciekawienie, a nie dokładne informowanie. Zbyt duża ilość tekstu zwyczajnie odstrasza i zniechęca, zgodnie z zasadą, że treść folderu powinna zostać przyswojona przez jego posiadacza niejako mimowolnie, bez konieczności zbędnego wysiłku intelektualnego.

Z tego względu foldery reklamowe doskonale nadają się zarówno do bezpośredniej dystrybucji, jak i do dystrybucji wysyłkowej. Poza tym są stosunkowo tanie, dzięki czemu stanowią podstawowy kanał informacji pomiędzy przedsiębiorstwem a jego potencjalnymi klientami.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...