Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Dlaczego warto okleić samochód reklamą?

Przemieszczający się samochód jest doskonałą możliwością reklamy podkreślającą atuty firmy – wiele osób znajdujących się w wielu miejscach może go zauważyć. Taka mobilna wizytówka firmy jest niepowtarzalna, podąża za klientami, potrafi dotrzeć zarówno w miejsca o…
Home » Artykuły » Dlaczego warto okleić samochód reklamą?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Dlaczego warto okleić samochód reklamą?

Przemieszczający się samochód jest doskonałą możliwością reklamy podkreślającą atuty firmy – wiele osób znajdujących się w wielu miejscach może go zauważyć.

Taka mobilna wizytówka firmy jest niepowtarzalna, podąża za klientami, potrafi dotrzeć zarówno w miejsca o dużym natężeniu ruchu, jak i w miejsca atrakcyjnie zlokalizowane gdzie inne typy reklam są niedopuszczalne lub bardzo drogie. Taka forma ruchomej reklamy łatwo dociera do klienta i w prosty sposób informuje o usługach (logo, hasło reklamowe) i możliwościach kontaktu z firmą (telefon, strona WWW, adres). Atrakcyjnie oklejony samochód, który przyciąga wzrok przechodniów wzbudzi zainteresowanie na ulicy. Umieszczenie na samochodzie dużego adresu strony WWW, łatwego do zapamiętania hasła, które identyfikuje się z branżą i przypomina dlaczego warto zajrzeć na stronę, lub do Państwa zadzwonić utrwali w szerokim gronie klientów wiedzę o Państwa firmie. Oklejanie samochodu reklamą jest procesem odwracalnym i tańszą alternatywą dla lakierowania pojazdu. Zastosowanie specjalistycznych folii zapewni oryginalne efekty wizualne, a przy tym ochroni lakier. Oklejenie samochodu jest jednorazową inwestycją w reklamę widoczną przez lata, dlatego warto okleić samochód reklamą.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...