Firmy z chęcią wybierają reklamę na samochodzie (https://totalnareklama.pl/oklejanie-samochodow/). Jednak ich częstą obawą, zwłaszcza w przypadku droższych modeli samochodów, jest to, że reklama zniszczy karoserię. Czy tak się może zdarzyć?
Reklama na samochodzie – dlaczego warto?
Reklama umieszczona na samochodzie jest opłacalna. Daje przedsiębiorcy szereg możliwości na stałą promocję swojej firmy. Świadomość na jej temat utrwala się u wielu osób – przechodniów, rowerzystów, kierowców, w zasadzie każdego, kto ma kontakt z danym pojazdem. Odbiorcy są w stałym kontakcie z logiem, ofertą czy wreszcie danymi firmy. Czas i miejsce przy tej reklamie nie są żadnym ograniczeniem. Przekaz pojawi się wszędzie tam, gdzie samochód, co w przypadku firmy transportowych czy kurierskich oznacza reklamę non-stop. Taka promocja to jednorazowy wydatek, z którego korzyści czerpie się całymi latami. Folia samochodowa chroni lakier przed uszkodzeniem czy zabrudzeniem. To bariera, której nie są w stanie pokonać szkodliwe czynniki z otoczenia, takie jak kurz, piasek, drobne kamienie czy promienie słoneczne. Podsumowując – reklama na samochodzie jest skuteczna, atrakcyjna cenowo, a do tego stanowi sposób na zabezpieczenie karoserii.
O czym trzeba pamiętać?
Żeby reklama na samochodzie przyniosła spodziewany efekt, należy zadbać o wysoką jakość okleiny. Jej montażem mają zająć się specjaliści. Tylko dzięki temu reklama wygląda estetycznie i dokładnie przylega do karoserii. Przy wyborze metody oklejania warto zainteresować się folią samochodową. Jest dostępna w wielu kolorach, wzorach, wykończeniu (matowym lub na połysk), a nawet z efektami specjalnymi. Taka folia musi znaleźć się w rękach fachowców, którzy dysponują odpowiednim sprzętem. Inaczej ryzykujemy tym, że podczas przycinania dojdzie do uszkodzenia lakieru. Nakładanie folii to skomplikowany proces, który powinien być przeprowadzony przez zespół ekspertów.
Demontaż reklamy
Jeśli reklama na samochodzie zacznie nam przeszkadzać lub nie będzie prezentować się estetycznie po wielu latach użytkowania, wystarczy zlecić jej demontaż. Tę czynność również trzeba powierzyć fachowcom, którzy dobiorą odpowiednią metodę zdjęcia folii – mechaniczną, chemiczną lub termiczną. Każda z nich wymaga zastosowania specjalnych preparatów lub narzędzi. Należy również dokładnie wyczyścić powierzchnię samochodu z pozostałości po warstwie klejącej. Reklamę można wymienić na kolejną lub po prostu cieszyć się oryginalną karoserią, która dzięki dobremu zabezpieczeniu nie uległa żadnym uszkodzeniom.