Pylony reklamowe to rodzaj nośnika reklamowego, który przyciąga uwagę widza lub klienta jeszcze przed zawitaniem do budynku danej firmy.
Znajdują się one również przy drogach w celu nakierowania potencjalnych klientów do naszego przedsiębiorstwa.
Dla kogo pylon jest dobrą formą reklamy?
Pylony pełnią funkcję swego rodzaju wizytówki. Dedykowane są firmom, które chcą zwrócić na siebie uwagę, na przykład kierowców poruszających się daną trasą. Świetnie sprawdzają się również w roli nośników informacji, zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw posiadających swoją siedzibę w niedostępnym lub nieoznakowanym miejscu.
W przypadku różnych podmiotów działających na tym samym terenie ze swoją konkurencją, pylony pozwalają na wyróżnienie się na tle innych marek, zwłaszcza wtedy, gdy są wykonane zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami klienta.
Dzisiejsze możliwości graficzne, konstrukcyjne i materiałowe czynią z tego dość prostego nośnika reklamy zewnętrznej prawdziwe wizualne cuda. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów zapewnia wierne odwzorowanie logo firmy oraz decyduje o końcowym efekcie estetycznym i wytrzymałości konstrukcji. Z kolei nowoczesne rozwiązania, na przykład w postaci przykuwających oko diod i kolorów, skutecznie przyciągają uwagę odbiorców komunikatu reklamowego. To nowoczesna i efektowna reklama, dodająca firmie prestiżu.