Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Czy reklama wielkoformatowa się opłaca?

Jeżeli w planowanej kampanii marketingowej mamy zamiar skorzystać z reklamy zewnętrznej, należy koniecznie określić rozmiary jej nośników. Dla kogo jest to najbardziej opłacalna forma promocji? Reklama wielkoformatowa – jakie daje korzyści Tego typu rozwiązanie jest…
Home » Artykuły » Czy reklama wielkoformatowa się opłaca?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Czy reklama wielkoformatowa się opłaca?

Jeżeli w planowanej kampanii marketingowej mamy zamiar skorzystać z reklamy zewnętrznej, należy koniecznie określić rozmiary jej nośników. Dla kogo jest to najbardziej opłacalna forma promocji?

Reklama wielkoformatowa – jakie daje korzyści

Tego typu rozwiązanie jest przede wszystkim bardzo skuteczne. Z oczywistych względów reklama wielkoformatowa jest bardzo łatwo zauważalna, a tym samym zapamiętywana przez jej odbiorcę. Jednorazowy koszt jej ustawienia zwraca się bardzo szybko, tym bardziej, że na efekty nie trzeba długo czekać – zwiększone obroty są pewnym wynikiem tego, że na temat naszej marki dowiadują się dziennie setki, jeśli nie tysiące konsumentów. Poza tym nie jest to droga inwestycja, a do informowania klientów o promocjach czy nowych towarach nadaje się idealnie.

Kolejnym plusem jest fakt, że łatwo umieścić taką reklamę w dowolnym, często bardzo atrakcyjnym miejscu. Mogą to być elewacje, tereny przy drogach lub trasach szybkiego ruchu. Reklama wielkoformatowa przybiera najczęściej postać wspomnianych wcześniej billboardów, a także ich nowocześniejszych wersji, czyli telebimów. Mniejszymi rozmiarami cechują się natomiast cityscrolle, będące meblami zaadaptowanymi na potrzeby reklamy, a także citylighty, czyli rodzaj tablicy ogłoszeniowej umieszczonej w powszechnie odwiedzanych miejscach.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...