Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Czy reklama wielkoformatowa się opłaca?

Jeżeli w planowanej kampanii marketingowej mamy zamiar skorzystać z reklamy zewnętrznej, należy koniecznie określić rozmiary jej nośników. Dla kogo jest to najbardziej opłacalna forma promocji? Reklama wielkoformatowa – jakie daje korzyści Tego typu rozwiązanie jest…
Home » Artykuły » Czy reklama wielkoformatowa się opłaca?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Czy reklama wielkoformatowa się opłaca?

Jeżeli w planowanej kampanii marketingowej mamy zamiar skorzystać z reklamy zewnętrznej, należy koniecznie określić rozmiary jej nośników. Dla kogo jest to najbardziej opłacalna forma promocji?

Reklama wielkoformatowa – jakie daje korzyści

Tego typu rozwiązanie jest przede wszystkim bardzo skuteczne. Z oczywistych względów reklama wielkoformatowa jest bardzo łatwo zauważalna, a tym samym zapamiętywana przez jej odbiorcę. Jednorazowy koszt jej ustawienia zwraca się bardzo szybko, tym bardziej, że na efekty nie trzeba długo czekać – zwiększone obroty są pewnym wynikiem tego, że na temat naszej marki dowiadują się dziennie setki, jeśli nie tysiące konsumentów. Poza tym nie jest to droga inwestycja, a do informowania klientów o promocjach czy nowych towarach nadaje się idealnie.

Kolejnym plusem jest fakt, że łatwo umieścić taką reklamę w dowolnym, często bardzo atrakcyjnym miejscu. Mogą to być elewacje, tereny przy drogach lub trasach szybkiego ruchu. Reklama wielkoformatowa przybiera najczęściej postać wspomnianych wcześniej billboardów, a także ich nowocześniejszych wersji, czyli telebimów. Mniejszymi rozmiarami cechują się natomiast cityscrolle, będące meblami zaadaptowanymi na potrzeby reklamy, a także citylighty, czyli rodzaj tablicy ogłoszeniowej umieszczonej w powszechnie odwiedzanych miejscach.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...