Zastanawiacie się Państwo jak stworzyć dobry folder reklamowy? Poznajcie kilka praktycznych wskazówek.
Dowiedzcie się, na co zwracamy uwagę, by Wasz folder prezentował pożądaną jakość.
Otóż dobry folder wymaga dobrego projektu. To podstawa każdej przemyślanej kampanii reklamowej. W projekcie zwracamy uwagę przede wszystkim na dobrej jakości zdjęcia oraz ilustracje, następnie konstruujemy hasła główne, na sam koniec obmyślamy pozostałe teksty.
Czytelność
Dobry folder to folder atrakcyjny wizualnie oraz czytelny. Dlatego dbamy, by był on przejrzysty na tyle, by przyciągnął uwagę odbiorcy, który natychmiast znajdzie interesujące go treści.
Poznaj swojego odbiorcę
Przygotowując projekt, określamy kim ma być potencjalny odbiorca. Inaczej wyglądać będzie folder przygotowywany dla młodego klienta, inaczej dla osób w starszym wieku, jeszcze inaczej dla specjalisty czy zwykłego konsumenta robiącego zakupy w hipermarkecie spożywczym. Im treść oraz forma folderu jest bardziej interesująca dla danej grupy docelowej, tym większa szansa na dotarcie do niej z produktem.
Jakość
Tworząc folder reklamowy, zawsze stawiamy na jakość. Pamiętamy, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego na pierwszym miejscu stawiamy estetyczną formę. Oczywiście na ostateczny efekt wpływa nie tylko sam dobór zdjęć czy ilustracji, ale i zastosowany materiał z którego powstanie folder, dlatego o tej kwestii również pamiętamy – na dobrym papierze zdjęcia prezentują się o wiele lepiej, niż na niskiej jakości materiale.