Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?

Folder reklamowy jest najczęściej pierwszą i z tej przyczyny najważniejszą formą kontaktu pomiędzy firmą a klientem. To od dobrego folderu zależy, czy dana firma będzie w ogóle kojarzona przez jej potencjalnych klientów, poza tym stanowi…
Home » Artykuły » Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?

Folder reklamowy jest najczęściej pierwszą i z tej przyczyny najważniejszą formą kontaktu pomiędzy firmą a klientem.

To od dobrego folderu zależy, czy dana firma będzie w ogóle kojarzona przez jej potencjalnych klientów, poza tym stanowi on doskonałą prezentację firmy.

Dzieje się tak szczególnie w przypadku prospektów wykonanych przez wysokiej klasy twórców, ponieważ nie jest tajemnicą, że pierwsze wrażenie wywołane dobrym folderem bardzo często rzutuje na dalsze postrzeganie przedsiębiorstwa. Taki prospekt powinien łączyć w sobie odpowiedni układ graficzny z odpowiednią, czytelną treścią.

Na poziomie czysto estetycznym kluczowe są układ kolorystyczny, układ tekstu oraz jakość wykonania, zaś na poziomie informacyjnym – rzetelne i prawdziwe dane dotyczące działalności firmy, jej doświadczenia na rynku czy cennika. Warto przy tym pamiętać, że foldery reklamowe nie powinny zawierać zbyt dużo treści, ponieważ ich główną rolą jest zaciekawienie, a nie dokładne informowanie. Zbyt duża ilość tekstu zwyczajnie odstrasza i zniechęca, zgodnie z zasadą, że treść folderu powinna zostać przyswojona przez jego posiadacza niejako mimowolnie, bez konieczności zbędnego wysiłku intelektualnego.

Z tego względu foldery reklamowe doskonale nadają się zarówno do bezpośredniej dystrybucji, jak i do dystrybucji wysyłkowej. Poza tym są stosunkowo tanie, dzięki czemu stanowią podstawowy kanał informacji pomiędzy przedsiębiorstwem a jego potencjalnymi klientami.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...