Często zadawane pytania
W jaki sposób można dokonać zamówienia?
Zamówienia można dokonać poprzez wybór odpowiedniego produktu w naszym sklepie internetowym klikając przycisk „dodaj do koszyka” przy właściwej opcji produktu, a następnie w Koszyku klikając w przycisk “kupuję i płacę” – wcześniej wybierając metody płatności oraz dostawy.
Zapomniałem hasła / loginu co zrobić?
Należy skorzystać z opcji „przypomnij hasło” dostępnej w panelu Klienta (Moje konto) w naszym serwisie internetowym.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszty dostawy uzależnione są od wagi zamawianych produktów, jak również od sposobu dostawy. W przypadku zamówień składanych przez sklep internetowy, Klient sam decyduje o sposobie, a tym samym cenie dostawy. Klient ma do wyboru:
- odbiór osobisty (w siedzibie firmy)
- kurier DPD (do 30 kg)
- przy większych zakupach możliwa jest wysyłka darmowa
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Oczywiście, że tak. Wystarczy przesłać mailem na adres biuro@totalnareklama.server089262.nazwa.pl informację zawierającą numer danego zamówienia wraz z adresem, na jaki mamy je wysłać.
Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszej Firmy w Starych Babicach 05-082 przy ulicy Osiedlowej 90 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Czy jest możliwa dostawa poza granice Polski?
Tak, jest możliwa dostawa za granicę. Cena uzależniona jest od wagi przesyłki, jak również adresu docelowego. Dostawy zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Aby otrzymać wycenę należy przesłać emailem dane adresowe wysyłki.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia produktów dostępnych w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 3 dni roboczych. Może on zostać skrócony na życzenie Klienta, który ma możliwość w trakcie składania zamówienia wybrać krótszy termin realizacji w zamian za zwiększoną opłatę. Datę wykonania zlecenia w każdej chwili można sprawdzić w panelu Klienta. Czas realizacji produktów wycenianych indywidualnie jest ustalany indywidualnie przez Klienta z kierownikiem produkcji.
Czy mogę zamówić produkt w niestandardowym formacie?
Oczywiście, Klient ma możliwość zamówić każdy niestandardowy produkt, którego oferta nie jest dostępna w sklepie internetowym. Wystarczy podać dane do wyceny poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie, nasz konsultant przygotuje indywidualną wycenę wraz z terminem realizacji.
Czy mogę zamówić produkt niedostępny w standardowej ofercie?
Oczywiście, Klient ma możliwość zamówić każdy niestandardowy produkt, którego oferta nie jest dostępna w sklepie internetowym. Wystarczy podać dane do wyceny poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie, nasz konsultant przygotuje indywidualną wycenę wraz z terminem realizacji.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź biura obsługi klienta na zapytanie ofertowe?
Czas oczekiwania na kalkulację indywidualną wynosi od 1 do 4 godzin w zależności od aktualnej liczby zapytań i wykonywanych kalkulacji. W przypadku większej liczby zapytań, odpowiadamy w czasie maksymalnie 24 godzin od złożenia zapytania.
Czy mogę zamówić wykonanie projektu graficznego?
Tak, Klient może zamówić wykonanie projektu graficznego, wysyłając email z zamówieniem prac graficznych na adres biuro@totalnareklama.server089262.nazwa.pl z informacją o numerze zamówienia druku, do którego należy przygotować Projekt, jak również z materiałami (tekst, loga, zdjęcia etc.) niezbędnymi do wykonania projektu.
Czy mogą Państwo przeskalować plik do formatu zamówionego?
Jeśli przesłany plik umożliwia dokonanie przeskalowania, to oczywiście bezpłatnie możemy dokonać tego zabiegu. Nie wszystkie przesłane pliki dają taką możliwość.
Czy mogę zamówić np. ulotkę A4, na której są umieszczone dwie ulotki A5 i zlecieć docięcie do formatu A5?
Jeśli klient chce zamówić ulotki A5, zalecamy zamówienie ulotek w formacie docelowym, czyli A5.
Czy mogę sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?
Klient otrzymuje systemowe powiadomienia informujące o statusie zamówienia. Jednocześnie można go sprawdzić w każdym momencie w panelu Klienta po zalogowaniu.
Co to jest spad?
Spad to odległość pomiędzy linią cięcia a polem zadruku. Wymagany spad to 3 mm.
Czy mogliby Państwo wgrać za mnie plik z serwera xxx.yyy.zzz do zamówienia?
Pliki należy wgrywać do systemu na etapie składania zamówienia. W innych, szczególnych przypadkach prosimy o wgranie go na dostępny serwer FTP ( dane w KONTAKCIE) lub przesłanie go w mailu na adres biuro@totalnareklama.server089262.nazwa.pl z informacją jakiego ID zlecenia dotyczy.
Czy mogę zlecić druk materiałów odrzuconych podczas procesu sprawdzania?
Tak oczywiście, ale Drukarnia nie odpowiada za ich jakość, czytelności i przydatność do użytkowania. Klient zleca druk niewłaściwie przygotowanych materiałów na własną odpowiedzialność.
Jaki jest podatek VAT na usługi drukowania?
W przypadku cen gotowych produktów w sklepie jak i standardowych kalkulacji podatek ten wynosi 23%. W przypadku posiadania numeru ISBN na drukowaną publikację – 5%, numeru ISSN – 8%. Przy wystawianiu faktury unijnej (tylko firmy) i wysyłce za granicę na terenie UE VAT wynosi -0%, wysyłki indywidualne na terenie UE – obowiązuje VAT danego kraju.
Gdzie mogę dopisać uwagi do zlecenia?
Możliwość taka występuje na etapie składania zlecenia. Prosimy wpisać je w okno „UWAGI”
Czy produkty ze sklepu mogą być drukowane na papierze matowym lub o innej gramaturze niż możliwa do wybrania?
Produkty odbiegające od opisu sklepowego mogą zostać wydrukowane w oparciu o indywidualne zamówienie poprzedzone wykonaniem kalkulacji.
Jak zamówić kilka wzorów wizytówek lub ulotek. Czy liczy się ilość będąca sumą wszystkich wzorów?
Niestety nie. Należy wybrać ilość odpowiednią dla jednego rodzaju i dołączyć właściwy plik odpowiadający konkretnemu wzorowi. Czynność tą należy powtórzyć w ramach tego samego zlecenia do momentu zamówienia wszystkich wymaganych wzorów.