fbpx

Blog

Artykuły Reklama na samochodzie – sposób na odświeżenie wizerunku marki
samochód

Reklama na samochodzie – sposób na odświeżenie wizerunku marki

Klienci stają się coraz bardziej mobilni. Chcąc za nimi nadążyć, warto dostosować sposób promowania się do ich codziennego trybu życia. Reklama na samochodzie staje się jedną z lepszych metod na zapewnienie sobie skutecznej promocji. Można użyć jej tuż po rebrandingu, aby godnie zaprezentować klientom znaną im markę po lekkim liftingu.

Czym jest odświeżanie wizerunku?

Jednym z najważniejszych zadań, jeśli chodzi o posiadanie własnej marki, jest jej budowa i umacnianie jej pozycji na rynku. Ten proces nazywa się brandingiem. Z kolei rebranding oznacza wprowadzenie pewnych zmian na lepsze, na przykład unowocześnienie logo lub zrewidowanie dotychczasowych sposobów promocji w celu uzyskania lepszych wyników. Z rebrandingu korzystają najbardziej znane marki na świecie – nawet najlepsza strategia po jakimś czasie przestaje być aktualna, a tym samym również i skuteczna.

Co składa się na wizerunek marki?

Tworzenie brandu zależy od kilku czynników, z których najistotniejszym jest identyfikacja wizualna. Są to przede wszystkim takie elementy jak logo, kolorystyka i typografia charakterystyczna dla danej marki, wygląd jej siedziby czy wreszcie – floty. W tym ostatnim aspekcie chodzi nie tylko o pojazdy, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo posiadające daną markę, ale również o reklamę na samochodach. To sposób na to, aby zaistnieć w podświadomości klientów i to nie tylko lokalnie. Ze względu na wysoką skuteczność tej formy promocji jest ona polecana właśnie przy rebrandingu, aby jak najszybciej dotrzeć z nowym przekazem do konsumentów.

Dlaczego reklama na samochodzie jest skuteczna?

Ten sposób promocji pozwala danej marce zaistnieć w podświadomości konsumentów. Promocja nie sprowadza się tylko do jednego miejsca, a liczba potencjalnych odbiorców jest w zasadzie nieograniczona. Do tego, dzięki nowoczesnym metodom oklejania, na karoserii można umieścić każdą grafikę. Daje to reklamodawcom ogromne możliwości. Taka reklama sprawdza się zarówno w skali lokalnej, jak i krajowej. Poza tym umieszczenie reklamy za pomocą techniki oklejania sprawia, że karoseria jest dodatkowo chroniona przed uszkodzeniami. Decydując się na reklamę na samochodzie w ramach rebrandingu, warto zadbać o to, aby była ona widzialna. Dlatego najlepiej wykorzystać wyraziste kolory i proste hasła. W ten sposób klienci szybciej zmienią swoje wyobrażenie na temat marki zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach rebrandingu.

Oklejanie auta folią może służyć także innym celom, w tym przyciemnieniu szyb z zamiarem nadania pojazdowy ekskluzywnego charakteru lub ochrony wnętrza samochodu przez ostrymi promieniami słońca. Sprawdź usługę przyciemniania szyb, dostępną w naszym sklepie online.