Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 505 439 624

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Reklama na samochodzie dostawczym – duża czy niewielkich rozmiarów?

Home » Artykuły » Reklama na samochodzie dostawczym – duża czy niewielkich rozmiarów?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Reklama na samochodzie dostawczym – duża czy niewielkich rozmiarów?

Marketing to bardzo ważny aspekt rozwoju firmy, który ułatwia komunikację z potencjalnymi nowymi klientami. Samochody dostawcze to świetny nośnik reklamy Twojego przedsiębiorstwa – w czasie jazdy pojawiają się przed tysiącami ludzi. Jednak jaka reklama sprawdzi się w tym przypadku najlepiej – duża czy mniejsza? Na to pytanie spróbujemy odpowiedzieć w poniższym artykule.

Jaki rozmiar reklamy sprawdzi się na samochodzie dostawczym?

Reklama na samochodzie dostawczym to wizytówka, dlatego ważne jest, aby dopasować ją do profilu firmy, rodzajów usług, jakie oferuje i do samego komunikatu. Zadaj więc sobie pytanie, czy chcesz jedynie “dać znać” o istnieniu twojego przedsiębiorstwa, czy masz do przekazania jakąś konkretną informację?

Duże reklamy są lepiej widoczne i od razu przyciągają wzrok odbiorców, ale nie świadczy to o ich wysokiej skuteczności. Twój potencjalny klient musi się nią zainteresować na tyle, aby popatrzeć na nią przez kilka sekund. Dlatego skuteczna reklama nie musi się wiązać z oklejaniem całej karoserii samochodu dostawczego. Często dużo skuteczniejsze jest mniejsze logo z chwytliwym hasłem. Ważne jest również wybranie odpowiedniego miejsca. Strategicznymi punktami są drzwi samochodu, które widoczne są z aut jadących po pasie obok, ale także dla pieszych. Dobrym miejscem jest również tylna szyba, która widoczna będzie dla aut jadących za nami.

Jednak jeśli kryją się w Tobie niepohamowane źródła kreatywności, dlaczego by ich nie wykorzystać? O istnieniu Twojego przedsiębiorstwa możesz zakomunikować światu w bardziej dosadny sposób. Jeśli jesteś więc właścicielem restauracji sushi, nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twój samochód dostawczy ozdobiony był kolorowymi, uśmiechniętymi uramakami. Z pewnością byłby to widok miły dla oka, ale przede wszystkim obraz  zapadający w pamięć. Możliwości jest wiele, wybierz więc tę, która odpowie na Twoje potrzeby i do dzieła!

Oklejanie samochodów w Warszawie

Po przygotowaniu całego projektu zostało Ci jedynie wybrać firmę, która go wykona. W Warszawie znajdziesz wiele miejsc oferujących oklejanie samochodów dostawczych, jednak ważne jest, aby wybrać taką, która projekt ten wykona porządnie. Ceny takiej usługi są różne, ale w tym przypadku lepiej jest wybrać droższą opcję z dobrą jakościowo folią, która nie będzie się łuszczyć. Porządny materiał będzie wyglądał jak nowy nawet po kilku latach użytkowania i nie sprawi problemów w wypadku chęci usunięcia reklamy.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...