Totalna Reklama - Agencja Reklamy Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS

+48 882 921 041

Wyślij wiadomość

biuro@totalnareklama.pl

Godziny otwarcia

Pon. – Pt.: 09:00 – 17:00

Czym jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna nosi również nazwę reklamy outdoor. Należą do niej przede wszystkim statyczne i wielkoformatowe nośniki, znajdujące się na zewnątrz budynków. Są nimi bilbordy, tablice reklamowe, witacze oraz pylony, szyldy, citylighty, telebimy, potykacze i wszystkie…
Home » Artykuły » Czym jest reklama zewnętrzna?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Czym jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna nosi również nazwę reklamy outdoor. Należą do niej przede wszystkim statyczne i wielkoformatowe nośniki,

znajdujące się na zewnątrz budynków. Są nimi bilbordy, tablice reklamowe, witacze oraz pylony, szyldy, citylighty, telebimy, potykacze i wszystkie inne nieruchome nośniki wyświetlające statyczny lub dynamiczny obraz.

Aby tego rodzaju forma promocji przyciągała wzrok klienta w sposób jak najbardziej skuteczny, musi ona spełnić trzy warunki: być dopasowana do miejsca ekspozycji, być widoczna oraz przybierać atrakcyjną dla odbiorców formę.

Rodzaje i możliwości reklamy zewnętrznej

Rozwój dzisiejszych rozwiązań wizualnych daje reklamie zewnętrznej praktycznie nieograniczone możliwości w kwestii kreacji przekazu reklamowego. To szczególnie ważne przy tego typu promocji, której głównym celem jest w końcu jak najszybsze i najskuteczniejsze uświadomienie odbiorców o danej ofercie. Chwytliwe hasło jest również bardzo potrzebne, jednak najlepiej, aby było ono krótkie oraz jednoznacznie kojarzyło się z konkretnym produktem.

W reklamie zewnętrznej stosuje się najczęściej powierzchnie średnio- lub wielkoformatowe, zestawia kontrastujące ze sobą barwy i wykorzystuje czytelny krój pisma. Jeżeli chodzi o atuty tego typu promocji, to na pewno warto podkreślić szeroki zasięg oraz fakt, że jest to reklama skutecznie docierająca do uwagi odbiorcy. Koszty reklamy zewnętrznej są jednorazowe i dość niskie w porównaniu z efektem, jaki zapewnia jej zastosowanie.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Matowa folia – szybki sposób na metamorfozę samochodu

Kupiłeś używane auto ze względu na jego atrakcyjną cenę i stan, jednak nie jest w Twoim wymarzonym kolorze? To był dobry wybór, bo przecież kolor da się zmienić. Jak? Oczywiście folią! Jasne, możesz pomalować samochód nowym lakierem, ale czy na pewno jest to dobry...

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Jaki odcień folii do przyciemniania szyb wybrać?

Przyciemnienie szyb w aucie to zabieg, który całkowicie zmienia jego wygląd, jednak  oprócz walorów estetycznych, ma również  dużo praktycznych zastosowań. Istnieje wiele odcieni folii do przyciemniania szyb i ważne jest, aby wybrać taki, który dostosowany będzie do...