Slider 1 preload Slider 2 preload Slider 3 preload

Reklama na samochodzie dostawczym – duża czy niewielkich rozmiarów?

Home » Artykuły » Reklama na samochodzie dostawczym – duża czy niewielkich rozmiarów?
Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Reklama na samochodzie dostawczym – duża czy niewielkich rozmiarów?

Marketing to bardzo ważny aspekt rozwoju firmy, który ułatwia komunikację z potencjalnymi nowymi klientami. Samochody dostawcze to świetny nośnik reklamy Twojego przedsiębiorstwa – w czasie jazdy pojawiają się przed tysiącami ludzi. Jednak jaka reklama sprawdzi się w tym przypadku najlepiej – duża czy mniejsza? Na to pytanie spróbujemy odpowiedzieć w poniższym artykule.

Jaki rozmiar reklamy sprawdzi się na samochodzie dostawczym?

Reklama na samochodzie dostawczym to wizytówka, dlatego ważne jest, aby dopasować ją do profilu firmy, rodzajów usług, jakie oferuje i do samego komunikatu. Zadaj więc sobie pytanie, czy chcesz jedynie “dać znać” o istnieniu twojego przedsiębiorstwa, czy masz do przekazania jakąś konkretną informację?

Duże reklamy są lepiej widoczne i od razu przyciągają wzrok odbiorców, ale nie świadczy to o ich wysokiej skuteczności. Twój potencjalny klient musi się nią zainteresować na tyle, aby popatrzeć na nią przez kilka sekund. Dlatego skuteczna reklama nie musi się wiązać z oklejaniem całej karoserii samochodu dostawczego. Często dużo skuteczniejsze jest mniejsze logo z chwytliwym hasłem. Ważne jest również wybranie odpowiedniego miejsca. Strategicznymi punktami są drzwi samochodu, które widoczne są z aut jadących po pasie obok, ale także dla pieszych. Dobrym miejscem jest również tylna szyba, która widoczna będzie dla aut jadących za nami.

Jednak jeśli kryją się w Tobie niepohamowane źródła kreatywności, dlaczego by ich nie wykorzystać? O istnieniu Twojego przedsiębiorstwa możesz zakomunikować światu w bardziej dosadny sposób. Jeśli jesteś więc właścicielem restauracji sushi, nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twój samochód dostawczy ozdobiony był kolorowymi, uśmiechniętymi uramakami. Z pewnością byłby to widok miły dla oka, ale przede wszystkim obraz  zapadający w pamięć. Możliwości jest wiele, wybierz więc tę, która odpowie na Twoje potrzeby i do dzieła!

Oklejanie samochodów w Warszawie

Po przygotowaniu całego projektu zostało Ci jedynie wybrać firmę, która go wykona. W Warszawie znajdziesz wiele miejsc oferujących oklejanie samochodów dostawczych, jednak ważne jest, aby wybrać taką, która projekt ten wykona porządnie. Ceny takiej usługi są różne, ale w tym przypadku lepiej jest wybrać droższą opcję z dobrą jakościowo folią, która nie będzie się łuszczyć. Porządny materiał będzie wyglądał jak nowy nawet po kilku latach użytkowania i nie sprawi problemów w wypadku chęci usunięcia reklamy.

Powiązane artykuły

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Roll-up na targi – jak go przygotować?

Targi reklamowe to świetna okazja na promowanie swojej firmy, wiąże się to jednak z przygotowaniem stoiska, ulotek, broszur, a także panelu typu roll-up. A ten, wbrew pozorom, nie jest tylko "nieważnym tłem". Roll-up to pierwsza rzecz, którą zauważa Twój klient, ważne...