Klienci stają się coraz bardziej mobilni. Chcąc za nimi nadążyć, warto dostosować sposób promowania się do ich codziennego trybu życia. Reklama na samochodzie staje się jedną z lepszych metod na zapewnienie sobie skutecznej promocji. Można użyć jej tuż po rebrandingu, aby godnie zaprezentować klientom znaną im markę po lekkim liftingu.
Czym jest odświeżanie wizerunku?
Jednym z najważniejszych zadań, jeśli chodzi o posiadanie własnej marki, jest jej budowa i umacnianie jej pozycji na rynku. Ten proces nazywa się brandingiem. Z kolei rebranding oznacza wprowadzenie pewnych zmian na lepsze, na przykład unowocześnienie logo lub zrewidowanie dotychczasowych sposobów promocji w celu uzyskania lepszych wyników. Z rebrandingu korzystają najbardziej znane marki na świecie – nawet najlepsza strategia po jakimś czasie przestaje być aktualna, a tym samym również i skuteczna.
Co składa się na wizerunek marki?
Tworzenie brandu zależy od kilku czynników, z których najistotniejszym jest identyfikacja wizualna. Są to przede wszystkim takie elementy jak logo, kolorystyka i typografia charakterystyczna dla danej marki, wygląd jej siedziby czy wreszcie – floty. W tym ostatnim aspekcie chodzi nie tylko o pojazdy, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo posiadające daną markę, ale również o reklamę na samochodach. To sposób na to, aby zaistnieć w podświadomości klientów i to nie tylko lokalnie. Ze względu na wysoką skuteczność tej formy promocji jest ona polecana właśnie przy rebrandingu, aby jak najszybciej dotrzeć z nowym przekazem do konsumentów.
Dlaczego reklama na samochodzie jest skuteczna?
Ten sposób promocji pozwala danej marce zaistnieć w podświadomości konsumentów. Promocja nie sprowadza się tylko do jednego miejsca, a liczba potencjalnych odbiorców jest w zasadzie nieograniczona. Do tego, dzięki nowoczesnym metodom oklejania, na karoserii można umieścić każdą grafikę. Daje to reklamodawcom ogromne możliwości. Taka reklama sprawdza się zarówno w skali lokalnej, jak i krajowej. Poza tym umieszczenie reklamy za pomocą techniki oklejania sprawia, że karoseria jest dodatkowo chroniona przed uszkodzeniami. Decydując się na reklamę na samochodzie w ramach rebrandingu, warto zadbać o to, aby była ona widzialna. Dlatego najlepiej wykorzystać wyraziste kolory i proste hasła. W ten sposób klienci szybciej zmienią swoje wyobrażenie na temat marki zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach rebrandingu.
Oklejanie auta folią może służyć także innym celom, w tym przyciemnieniu szyb z zamiarem nadania pojazdowy ekskluzywnego charakteru lub ochrony wnętrza samochodu przez ostrymi promieniami słońca. Sprawdź usługę przyciemniania szyb, dostępną w naszym sklepie online.