biuro@totalnareklama.pl
882 921 041, 505 439 624

Pozycjonowanie stron www

Tajemnicze słowo i proces? Nie dla nas.

Pozycjonowanie polega na umieszczeniu Twojej strony jak najwyżej w wyszukiwarkach. Wymaga stałego nadzoru. Wyjaśniamy na wstępie, że nie wystarczy raz wywindować stronę na szczyt i mamy spokój na lata – niestety tak nie jest.

Właściciel strony – szczególnie pisanej w CMS też musi podporządkować się pewnym zasadom. Tak realnie patrząc to pozycjonowanie jest procesem ciągłym i dynamicznym. O wizerunek należy dbać – tak jak należy dbać o pozycje strony. Oferujemy ciągły nadzór nad powierzonymi stronami. 


Zajmujemy się promowaniem stron internetowych. Sprawiamy, że strony www przyciągają większą liczbę gości co przekłada się na rosnące obroty naszych klientów. Te wszystkie działania tak naprawdę prowadzą tylko do jednego – większych zysków.

Nasi Klienci dysponują stronami internetowymi wykonanymi w różnych technologiach przy różnym zaawansowaniu ich zastosowania. W związku z powyższym współpracę zaczynamy od dokładnej analizy witryny Klienta oraz rozpoznania zarówno jej mocnych jak i słabszych stron. W ten sposób zdobywamy wiedzę dotyczącą najlepszych metod pozycjonowania które warto będzie zastosować.

W naszej pracy spotkaliśmy się z sytuacjami w których Klient nie zdawał sobie sprawy z tego, że wybrana przez niego fraza jest po prostu rzadko wyszukiwana. W takich sytuacjach pomagaliśmy dobrać lepsze, bardziej lukratywne frazy dzięki którym strony www naszych Klientów osiągały rekordy oglądalności – a przecież o to właśnie chodzi.

Kolejnym ważnym etapem jest optymalizacja strony:

Optymalizacja meta-tagów

  • title – jest tytułem strony www, który decyduje o tym, w jaki sposób nasza strona będzie się wyświetlać w wyszukiwarkach
  • description – jest opisem strony www. Zadaniem opisu jest zachęcenie internautów do odwiedzenia danej strony. Większość wyszukiwarek deklaruje, że nie ma on obecnie wpływu na wyniki wyszukiwania
  • keywords – Ważne jest, aby słowa kluczowe odpowiadały w jak największym stopniu tematyce strony
  • robots – informuje wyszukiwarkę o tym, czy dana strona ma być zindeksowana.

Optymalizacja kodu pozycjonowanej strony

budowa strony internetowej ma bardzo duży wpływ na jej przydatność do pozycjonowania. Do pozycjonowania idealne są strony internetowe dynamiczne, CMS, które w sposób optymalny pozwalają zarządzać ich treścią. Doskonałym przykładem jest wdrażany przez nas WordPress.

Optymalizacja wspomagająca proces pozycjonowania:

  • zgodność meta tagów – zawartość meta tagów powinna być jak najbardziej zgodna z treścią strony.
  • nasycenie słowami kluczowymi – dla pozycjonowania witryny istotne jest także nasycenie danej frazy.
  • nagłówki strony – mają ogromny wpływ na pozycjonowanie. Wskazują wyszukiwarkom, na te fragmenty na stronie, które zasługują na ich największą uwagę
  • stosunek treści do ilości kodu – nie powinno być tak, że ilość kodu przewyższa ilość treści na stronie
  • ciężar strony – strony zoptymalizowane pod wyszukiwarki muszą być stronami lekkimi, tak dla robota wyszukującego oraz użytkowników korzystających ze strony
  • struktura linków na stronie – prawidłowa struktura linków na stronie wpływa na poprawny stan zaindeksowania serwisu przez wyszukiwarki
  • nawigacja strony – dobra nawigacja strony odgrywa ważną rolę w procesie pozycjonowania
  • sitemapa – to dodatkowa podstrona serwisu, na której znajdują się odwołania do wszystkich podstron istniejących w serwisie.

semcomplex

to Twój pierwszy krok do sukcesu


Często zadawane pytania

Od czego zależy pozycja strony w Google?

  • ilość linków prowadzących do naszej strony. Od ilości i jakości linków w dominującym stopniu zależy wartość Page Rank (po ostatnich zmianach algorytmu PR stracił na znaczeniu). Twórcy Google z dobrym skutkiem stwierdzili, że najlepszym sposobem na posegregowanie wyników będzie miara, mówiąca o ilości odwołań do strony. Najbardziej wartościowe strony WWW, chętnie przeglądane przez internautów, powinny znaleźć się na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Przede wszystkim są to takie, o których dużo się „mówi” i „cytuje”. Jeżeli daną stronę poleca się na innych stronach umieszczając na nich odsyłacz do tej strony, oznacza to, że jest ona wartościowa. Google przeglądając strony internetowe obserwuje m.in. odwołania do innych stron. Skoro do danej strony prowadzi duża ilość linków to znaczy, że ta strona musi być wartościowa dla użytkowników wyszukiwarki i Google umieszcza ją na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.
  • jakość linków – wyszukiwarki, a tym samym Google zwracają szczególną uwagę na siłę danego linku, dlatego tak istotne jest by ilość i jakość odwołań była wysoka. Generalnie oznacza to potrzebę zdobywania jak największej ilości linków do naszej strony. Im lepsza strona linkująca, tym większa siła linku, co nie oznacza wcale, że link ze słabej strony nie jest nic wart – jest po prostu mniej wartościowy. Dla samego wzrostu pozycji strony internetowej równie istotne znaczenie ma generowanie linków ze stron powiązanych z naszą witryną pod względem tematycznym.
  • treść witryny – roboty wyszukiwarek są w stanie zweryfikować zgodność tematyczną witryny między jej contentem/zawartością, a frazami kluczowymi, dobranymi przez pozycjonera. To dlatego tak ważne jest, by na naszej stronie pojawiło się jak najwięcej informacji na konkretny temat, ściśle powiązany z słowami kluczowymi. Ważne jest, aby treść była unikalna, dlatego pamiętajmy, by nie kopiować tekstów z innych stron internetowych, co wyszukiwarki szybko zweryfikują.
  • wiek i nazwa domeny – należy pamiętać, że oprócz ilości i jakości linków czy treści, wpływ na nasze miejsce ma również wiek i nazwa domeny. Musimy brać pod uwagę tego typu czynniki przed uruchomieniem danego serwisu. Równie istotna jest nazwa naszej domeny. Im bliżej powiązana z tematem i słowem kluczowym, tym większa szansa na wysokie pozycje.

Co to jest domena internetowa? Czym różni się ona od serwera?

Serwer hostingowy to miejsce, gdzie znajdują się pliki strony oraz wiadomości mailowe.

Domena jest adresem do tego serwera.
W praktyce wygląda to tak, iż gdzieś (w „serwerowni”) znajduje się stale uruchomiony specjalny komputer, zajmujący się wyświetlaniem stron internetowych oraz odbieraniem poczty.
Domena jest wskazaniem gdzie znajduje się ten serwer, przez co osoby które chcą obejrzeć Państwa stronę nie muszą znać „adresu internetowego” tego serwera, a jedynie nazwę domeny.
Aby prowadzić stronę internetową trzeba posiadać domenę oraz hosting. Za obie te usługi opłat dokonuje się zazwyczaj co roku i można zamówić je bezpośrednio u nas.

Czym jest myGmail.pl?

Serwis myGmail.pl to specjalnie dla Państwa utworzona strona, gdzie można w jednym miejscu zamówić wszystkie niezbędne usługi, które są potrzebne, aby Państwa strona www mogła się w internecie pojawić.

Oprócz wirtualnego serwera można poszukać i zarejestrować domenę internetową, a w przypadku, gdy domena o danej nazwie jest już przez kogoś zajęta, można poszukać na giełdzie domen takiej, która będzie Państwu najbardziej odpowiadać. Serwis myGmail.pl oferuje także unikalną na rynku usługę ubezpieczenia domen internetowych.

W każdym pakiecie załączamy usługi dodatkowe specjalnie dla osób pozycjonujących strony: automatyczny instalator skryptów (m.in. WordPress), 12 adresów IP z różnych klas adresowych, i wiele więcej!

Czym jest ubezpieczenie domeny internetowej?

Ubezpieczenie strony WWW to innowacyjna usługa na polskim rynku, zabezpieczająca właścicieli stron internetowych przed wygaśnięciem ich domeny, a przez to usunięciem strony internetowej z Sieci.Poprzez wykupienie ubezpieczenia, domena jest chroniona przez dodatkowe 3 miesiące od upływu terminu jej przedłużenia. W tym czasie bierzemy na siebie koszty jej utrzymania, tak aby przez cały czas była aktywna. Oznacza to, że nawet jeśli posiadacz domeny spóźni się z wpłatą środków za przedłużenie domeny, domena nadal pozostanie aktywna.